Ratakärpänen on nyt puraissut niin pahasti, että myin kilpiruutoseni ja nyt haussa olisi kilvetön ensi ja tulevien kesien rientoihin. Kaipailisin isoilta ratailijoilta kokemuksia sopivista pyörämalleista. Tappisatsilla ja clipareillahan saadaan pyörästä kuin pyörästä välttävä, mutta olisiko valmiiksi jo hieman sopivampaa vaihtoehtoa olemassa?
Itse olen n. 186 pitkä ja painoa on n. 95, josta puristetaan muutama kilo kesään mennessä. Ajoasentokin on varmasti vielä ihan syvältä, mutta kyllä kuvissa äijä on ollut aika koomisen näköinen entisen R6R:n puikoissa
Pleksin taakse on ollut luonnottoman hankala kammeta itseään. Löytyykö kusiaisista enää sopivaa, vai pitääkö siirtyä suosiolla katselemaan kuutiotilavuudeltaan isompia pyöriä? Tehojensa puolesta kusiainen olisi vielä allekirjoittaneelle täysin riittävä peli.
Kokemusta ratailusta on parin kesän ajalta n. 10-15 päivää taitaa olla takana. Nopeus keskiryhmän tasoa, Ahvenistolla jo nopean, jos siellä selainen olisi. Ex-pyörät ovat nähtävillä allekirjoituksessa. Budjetti pyörää varten on n. 5k ja hirvittävä kiire ei ole. Tuleva kesä menee kuitenkin taas tehokkaasti vaippoja vaihtaessa
Toki jos jollakin on sopiva peli tarpeettomana niin siitäkin voi vaikka YV:tä heittää.
Itse olen n. 186 pitkä ja painoa on n. 95, josta puristetaan muutama kilo kesään mennessä. Ajoasentokin on varmasti vielä ihan syvältä, mutta kyllä kuvissa äijä on ollut aika koomisen näköinen entisen R6R:n puikoissa
Kokemusta ratailusta on parin kesän ajalta n. 10-15 päivää taitaa olla takana. Nopeus keskiryhmän tasoa, Ahvenistolla jo nopean, jos siellä selainen olisi. Ex-pyörät ovat nähtävillä allekirjoituksessa. Budjetti pyörää varten on n. 5k ja hirvittävä kiire ei ole. Tuleva kesä menee kuitenkin taas tehokkaasti vaippoja vaihtaessa