Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Moi,Osta multa! Pyörii ihan ylimääräisenä sellainen komerossa. Pehmuste on rakennettu itse vaahto- ja solumuovista. Päällinen on musta ja tehdastekoinen ja takana lukee ilmeisesti sulle oikein sopivasti HONDA.
Mitat p 37cm, l 33cm, k 8cm. Enkä tuosta paljon pyytääkään kehtaa.
Jospa siinä on vaan kokeiltu reilumpaa huilua pakoputkeen.Olen tänä kesänä nähnyt parilla kustomistin vyöruusulla olevan kottikärryn sisärengas puoliksi täytettynä satulan ja ahterin välissä.
REPS!!!!Mistäs kummasta saisi ostettua sellaisia istuimen aputyynyjä joilla voi ehkäistä pepun puutumista? Olen nähnyt jossain moisia mainostettavanNäin jaksaisi matkustajakin hieman pidempään![]()
![]()
Tai sitten tietääkö kukaan saako suomesta valmiita esim geeli-istuimia XX:lle?
Jospa siinä on vaan kokeiltu reilumpaa huilua pakoputkeen.Olen tänä kesänä nähnyt parilla kustomistin vyöruusulla olevan kottikärryn sisärengas puoliksi täytettynä satulan ja ahterin välissä.![]()
*huutonaurua*Jospa siinä on vaan kokeiltu reilumpaa huilua pakoputkeen.Olen tänä kesänä nähnyt parilla kustomistin vyöruusulla olevan kottikärryn sisärengas puoliksi täytettynä satulan ja ahterin välissä.![]()
Emännällä on takana istuessa ollut käytössä AIRHAWK ja on kokemusten mukaan parempi kuin satulan takaosa ilman sitä. Airhawk´in puhalletaan ilmaa, se ei siis ole geeli, ja sen määrää voi säädellä ahterin koon mukaan (paino). Ensihoitajat käyttävät mainospuheiden mukaan samankaltaista mutta hieman eri tarkoitukseen. Airhawk on vaan aika kallis a´109euroa, mutta toisaalta kitinä on vähentynyt takanaKaverilla oli joku Air-Hawk geeli-istuin, mutta ei ollut kovin innostunut. Hikoaa, on kuin hyllyvän päällä istuisi.
![]()
Teimme itse vahvasta superlonista ja vetta pitävästä kankaasta. Kyytiläinen on tykännyt. Näkee paremmin, polvikulma pienempi ja takapuoli ei puudu. Hintaa tuli 11 € + työt.
N:150km Mutta mulla mielestäni uudemassa mopossa liian pehmee penkki kun vanhassa on kovempi ja sillä pysty päästään n 100km pidemmälle eli onko mulla liian rasvanen ärseIhan mielenkiinnosta kysyn että missä kilsoissa yleensä rupee takapuoli kanssamopoilijoilla puutumaan?