• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

itsepalvelupesula

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mustabirdi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

mustabirdi

New member
Moro vaan!
Nyt ku alkaa pyörän käyttöönotto olla lähellä ja pyörät talven jäljiltä liassa ja eka ajojen jälkeen melko ravassa niin kiinnostas tietää missä oulun seudulla ja muualla on itsepalvelupesuloita?
lookaround_orig.gif

Ja kannattaako käyttää jotain liuottimia norm. saippuan kanssa? Eli ennen pesua jotain liuotinta ja huuhtelu ja sitten saippuat mukaan tms.?

Juupad. oulussa tiiä niitä mut kannattasko motoristikaverin kans sopia jos jollai esim ok talossa.mulla täsä ok talossa käy koko kylän motoristit peseskeleen itexeen painepesurilla,vehkeet on aina käytettävissä,porukalla hommataan pesuaineet ym välineet ja ei tartte kaikkien ostaa omia pesutulppia,kätevää ja taloudellista. siinä sitte niitä kuulumisiaki kerkee vaihella......
idea3.gif

Elikkäs mun vesi ja sähkö laskut,muut tuo pesuaineet ja ne pakolliset pullat kaffin kans......
tounge.gif

Alppilan nesteellä on ainaki ti-halli, jossa pesupaikat, samoin Hiirosen nesteellä. Toppilassa vissiin joku paikka kans, mut tuosta ei varmuutta. Hiironen ja Alppila testattu ja toimiviksi todettu.

Hyvä homma, noi on ihan käteviä ku on tilaa ja vermeet niin saa kerralla puhtaaksi. Kaveripiirissä ku ei oo kellään oikee sen kumempia tiloja!

Hiirosen Neste on tosiaan hyvä paikka. Siellä on hyvät tilat pestä pyöriä ja kotiloita
smile_org.gif

Ja kannattaako käyttää jotain liuottimia norm. saippuan kanssa? Eli ennen pesua jotain liuotinta ja huuhtelu ja sitten saippuat mukaan tms.?
Ite oon käyttäny Autoglym motorcycle cleaner:a pelkästään, tehokas aine mutta ei vaurioita herkempiäkään pintoja.
Pyörä puhdistuu vanteista lähtien tehokkaasti.
Kypärää en suosittele pesemään tolla.
Autoglym

Hiirosen Nesteellä on toki hyvät tilat mutta kun käväisin siellä männä viikolla niin ei ollut mitään sieniä tai harjoja, pesuaineitakaan ei ollut. Olinko sokea vai olisiko muualla myös pesuvehkeitä ettei pelkällä vedellä tarvitsis ruikkia?

Back