• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ixs-ajovarusteista kysymys

omppupomppu

New member
Ajoasu (takki+housut), hanskat ja kypärä... Hinta olis kohdallaan, mutta entäs laatu käytössä? Kokemuksia.
withstupid.gif

Mulla on takki ja housut ja hyvin ovat pelanneet. Ei tule vesi eikä tuuli sisään ja hyvin istuu päälle ainakin mulla. Hintakin oli hyvin kohtuullinen. Elikkä pelkkää plussaa täältä
cool.gif

Mulla on noitten takki ja hyvä on ollut. Ei ole vedet tullut läpi vaikka aivan tajuttomassa sateessa tullut ajettua tuntikaupalla.

Juu, hyvää palautetta meikältäki. Viime kesä tuli ajettua aikamoisessa sateessa, ja kuivana pysyttiin, vaikkei goretexiä ollutkaan...Istuvuuskin on mielestäni kohtuu hyvä!

Toimi hyvin ajettiin hesa-sodankylä-hesa oli sadetta ja paistetta myös aamu pakkasta ja hyvin pärjäs(suosittelen)
062802moto_prv.gif

Itse olen ollut tyytyväinen. Vesi on pysynyt ulkopuolella useammankin tunnin sateessa ajon jälkeen.

Takki ollu viime kesän sateissa kovassa käytössä, eikä tullu vesi sisään. Taskut tosin tuppas kastumaan. Kyseessä on vieläpä ihan perustakki ilman gore-kalvoa.

cool.gif
Kyllä hyvää palautetta iksistä on täältäkin, housut takki ja hanskat. Hanskat ei liikaa vettä pidä mut housut ja takki pitää
062802jumpie_prv.gif
Ja huomisesta eteen päin niitä taas käytetään päivittäin
062802moto_prv.gif
sport05.gif
talktohand.gif

Takki ja housut on. Aivan tyytyväinen olen ollut, ei palele eikä päästä vettä läpi...
thumbs-up.gif

tänääm tuli kausi avattua ja hyvin ixs:n kamoissa tarkeni, hanskat varsinkin erittäin hyvät. Vedenpitävyydestä en nyt vielä osaa sanoa

Kiitos vastuksista. Istuvuus on kyllä hyvä. Voi olla, että uskaltaudun Ixs:n kamppeet ostamaan ihan näillä perusteilla. Eiköhän ne nämä ajot mene, tai jos ei, niin ostetaan toiset, heh.
cool.gif
tounge.gif

Ajovarusteet kannattaa aina hankkia, kunhan istuvuus on hyvä, suojat on paikoillaan ja ennen kaikkea näyttää hyvältä.
Liikaa ei kannata maksaa. Vertailu kannattaa.

Mulla on nytte kolmatta kesää tämmönen IXS karvalakkimallin takki ja housut. Pitää erinomaisesti vettä, se täytyy sanoa!!! Muuten istuvuus niin ja näin = Nahkoja kaipaan kesäisin. Mut toisena pukuna tämä IXS menee vallan mainiosti tulevaisuudessakin.
bowdown.gif

Back