Nonniin,
nyt ne tilastot iski takaisin.
Viikon ehti pyörä olla, ja sitten meni nurin, onneksi paikaltaan.
Ketjuja huolsin ja siirsin pyörää hiekalla eteenpäin. Kun jarrutin etusella, niin iskarit painu hiukan alaspäin. Laskin pyörän heti jalan varaan ja kun iskarit nousi takaisin ylös, liikutti se jalkaa pikkiriikkisen taaksepäin. Hiekka kun oli aivan märkää, niin sehän riitti, joten hitaasti jalka upposi hiekkaan, enkä ehtinyt alle. Eniten harmitti, koska liike oli todella hidas, mutta selkä pyörään päin kääntyneenä en sitä huomannut, ennen kuin oli liian myöhäistä.
No, vauriot eivät onneksi maailmaa kaada. Lohkosta lähti maalia (hui kauhistus!), ja katteeseen pienet naarmut. Peiliin pieni naarmu, kytkinkahvan nuppi irti ja kumikahvan päähän naarmu. Lohkon ja katteen korjaa sopivalla korjauspuikolla, ja voipi olla että kytkin paikataan jollain tehtävään sopivalla tilpehöörillä.
Kytkin ja lohko & kate
Nyt voikin sitten ajella vapautuneesti, kun harrastuksen tuokin osa-alue tuli korkattua
nyt ne tilastot iski takaisin.
Ketjuja huolsin ja siirsin pyörää hiekalla eteenpäin. Kun jarrutin etusella, niin iskarit painu hiukan alaspäin. Laskin pyörän heti jalan varaan ja kun iskarit nousi takaisin ylös, liikutti se jalkaa pikkiriikkisen taaksepäin. Hiekka kun oli aivan märkää, niin sehän riitti, joten hitaasti jalka upposi hiekkaan, enkä ehtinyt alle. Eniten harmitti, koska liike oli todella hidas, mutta selkä pyörään päin kääntyneenä en sitä huomannut, ennen kuin oli liian myöhäistä.
No, vauriot eivät onneksi maailmaa kaada. Lohkosta lähti maalia (hui kauhistus!), ja katteeseen pienet naarmut. Peiliin pieni naarmu, kytkinkahvan nuppi irti ja kumikahvan päähän naarmu. Lohkon ja katteen korjaa sopivalla korjauspuikolla, ja voipi olla että kytkin paikataan jollain tehtävään sopivalla tilpehöörillä.
Kytkin ja lohko & kate
Nyt voikin sitten ajella vapautuneesti, kun harrastuksen tuokin osa-alue tuli korkattua