Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ai on? Mulla moinen löytyy, laatikkoa ei ikävä kyllä enää, mutta muuten vehje on mint-kunnossa. Pitääpä kattoa vähän eBaystä mitä niistä pyydetäänmulla oli muinoin Corgin tekemä James Bondin Aston Martin DB5 leikkiauto, jossa nappeja painamalla sai esim. luotikilven nousemaan takaikkunan suojaksi, heittoistumella lennättämään pahiksen kuuhun tai konekiväärit lamppujen takaa esiin. Perkele, kun ei oo tuota enää jäljellä! Ovat arvokkaita nykyään...
Munkin piti sit kattoa...Ai on? Mulla moinen löytyy, laatikkoa ei ikävä kyllä enää, mutta muuten vehje on mint-kunnossa. Pitääpä kattoa vähän eBaystä mitä niistä pyydetäänmulla oli muinoin Corgin tekemä James Bondin Aston Martin DB5 leikkiauto, jossa nappeja painamalla sai esim. luotikilven nousemaan takaikkunan suojaksi, heittoistumella lennättämään pahiksen kuuhun tai konekiväärit lamppujen takaa esiin. Perkele, kun ei oo tuota enää jäljellä! Ovat arvokkaita nykyään...
Seuraavaan pyörään myöskin suunnitteilla, jos ei muuta hyötyä niin kai tolla niitä snägäripisteitä saa..Ollut suunitelmissa tehdä tuollainen sähkökäyttöinen. Jos talvella rakentelisi. Ihan varmuuden vuoksi vain![]()
Kyllä tommonen tuli tosiaan rakenneltua talven pimeinä tunteina, pyörässä ei ole kiinni ollut kuin kokeilumielessä. Hyvin toimii, olen varmaan vain sen verran nössö etten ole sitä liikenteessä uskaltanut käyttää joten tallin hyllyllähän se siellä kerää pölyä.Seuraavaan pyörään myöskin suunnitteilla, jos ei muuta hyötyä niin kai tolla niitä snägäripisteitä saa..Ollut suunitelmissa tehdä tuollainen sähkökäyttöinen. Jos talvella rakentelisi. Ihan varmuuden vuoksi vain![]()
Tällaisen bongasin jo joku aika sitten: HYTZ
Nimimerkki Hytz voi varmaan kertoa asiasta lisää....![]()
Laittelehan sitten vaikka YV:tä kun on suunnitelma valmis ja millaista korvausta vastaan tekisit vaikka toisenKyllä tommonen tuli tosiaan rakenneltua talven pimeinä tunteina, pyörässä ei ole kiinni ollut kuin kokeilumielessä. Hyvin toimii, olen varmaan vain sen verran nössö etten ole sitä liikenteessä uskaltanut käyttää joten tallin hyllyllähän se siellä kerää pölyä.Seuraavaan pyörään myöskin suunnitteilla, jos ei muuta hyötyä niin kai tolla niitä snägäripisteitä saa..Ollut suunitelmissa tehdä tuollainen sähkökäyttöinen. Jos talvella rakentelisi. Ihan varmuuden vuoksi vain![]()
Tällaisen bongasin jo joku aika sitten: HYTZ
Nimimerkki Hytz voi varmaan kertoa asiasta lisää....![]()
Solenoidiakin ajattelin suunnitteluvaiheessa käyttää kuten joku täällä jo ehdottikin. Pitäisi vain olla suhteellisen vahva semmoinen sillä kovassa vauhdissa kilpeen kohdustuu aika isoja voimia. Tästä kokemuksia kun viime juhannuksena ajon jälkeen oli kilpi keskeltä vääntyny 90 asteen mutkaan.![]()
Käsittääkseni solenoidi vie aina kytkettynä virtaa jonkun verran enkä siten päätynyt itse siihen ratkaisuun.
Nyt itse asias suunnitteilla hieman paranneltu versio tosta, eli kääntyisi koko kilpi kokonaan piiloon eikä vain ympäri. Kytkennäthän pysyy aikalailla samana.