• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

jammu huoltoa...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jpette
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

jpette

New member
Onkos kenelläkään mitään kokemuksia huoltoliikkeistä Porin seudulla ajatellen thunderacea? Sain itse viime lokakuussa ekan Ihan oman ace:n ja ei ole kunnollista tietoo siitä, et kuka olis semmoinen kohtuu edullinen ja pätevä huoltaja meidän seudulla. Vai kannattaisiko lähteä johonkin pidemmälle, kuten Tre/H:ki  
lookaround.gif

KX-center on siinä Tampereen ja Porin puolessa välissä. Ihan asiallista huoltoa ainakin omat kokemukseni.

smile.gif
Jooohh, oon sitä KX:ää jo hiukkasen tuumaillu itekin kun on siel joskus tullu asioitua...
062802moto_prv.gif

Mouhijärven KX-centeristä olen saanut hyvää palvelua ja laadukasta huoltoa. Sinne vaan.

confused.gif
Öööh toi olikoos se moto-rauma siin turun tien lähettyvillä vai mitenkäs... Sama pää kesät talvet...
wink.gif

Onkos noista Porissa olevista Motoxista ja LänsiPyörästä sitten huonoja kokemuksia kun niitä ei mainittu
thumbs-up.gif

Mulla ei ole tietoa Motoxista, se ei varsinainen jammuhuoto kait ole ollut, oli ennen Suzuki-edustus. Länsipyörä lienee paremminkin Kawan huolto, mutta kai näissä molemmissa huollot vaikka jammuihinkin tekevät. Nykyjään huollan ite kylläkin, paitsi emon pyörän takuuajan välttämättömät. Onhan vielä yksi, Nakkilan Pyörä ja Mopo, mutta siitäkään ei kokemusta, kun en oo huollattanut tai sieltä tullut ostaneeksi muutamaa suutinta lukuunottamati mitään.

Ahaa eli nyt tarkoitettiin merkkihuoltoa.
withstupid.gif

Pitäsiköhän nyt kun omat kaasarini Jammausta pitäisi säätää niin viedä tuonne motoRaumaan. Vai riittäisikö nuo Porissa olevat liikkeet.

Eiköhän toi Yammu pystytä huoltamaan joka paikassa?! Kaikkia olen käyttänyt, mutta jätän sanomatta negatiivisuudet jottei tule herjauksesta syytettä
wink.gif
Jos nyt olisi itsellä tarvetta huollattaa niin Nakkilan Pyörä ja Mopo olisi varmaan paikka mihin veisin!

Back