Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samat sanat, jo cbr1000-87 teki samaa ja nyt siis xx-97, anna kiertää niin ei hierräMuista pyöristä en tiedä mut CBR ainakii tekee noin myös minulla joten eiköhän se ihan vakiona ole sellainen.
Ettei kawassa ollu rouheaa tyhjäkäyntiääntä kiertääkseen säädetty tyhjäkäynti hieman korkeammaksi?No muita ongelmia en ole huomannut joten lienee omituisuus... Tuli vaan mieleen kun ajelin kaverin pyörällä (Kawa), niin siinä en huomannut ko asiaa...
Ei ollu käynti yhtään kovempi ku omassakaan... Reilun tonni pyöri paikallaan... Mutta kuten sanottu akku ei ole keitelly ja muuta ongelmaa ei ole esiintyny, niin lienee ominaisuus...Ettei kawassa ollu rouheaa tyhjäkäyntiääntä kiertääkseen säädetty tyhjäkäynti hieman korkeammaksi?No muita ongelmia en ole huomannut joten lienee omituisuus... Tuli vaan mieleen kun ajelin kaverin pyörällä (Kawa), niin siinä en huomannut ko asiaa...
Mä voisin neuvoa tarvia tohon ongelmaan kans..HiPe: tarkoitatko siis että sulla alkaa akku purkautumaan ajon aikana kun käyttää valoja? ja minkä vuoden ja koon CBR sulla on? itselläni on juuri tuollainen ongelma että akku ei kestä kun valoja käyttää ja uuden jännitteensäätimen hinta oli aika suolainen varsinkaan kun ei saatavilla ollut kuin vakio-osia 255€ kun tarvike vastaava olisi ollut 115€. käytettyjä en ole edes etsinyt muuta kuin Sare Wheelsille soitellut ilmeisesti olevat siellä kesälomalla ku eivät vastaa...mutta turhaa kai se on etsiä jos ne kiven takana ovat.![]()
sori pieni off-topic mutta tämä liippaa ihan hienon hienosti aihetta niin ajattelin laittaa tänne.
Tyhjäkäynnillä jännite voi hieman notkahtaakin jos/kun laturissa ei matalilla kiekoilla riitä potku - riippuu fillarista. Mutta ei sen silti kovin paljoa alle 13V pitäisi tippua, sillä jos laturista puhti loppuu, tulee akku avuksi ja täyden akun napajännite on lähempänä 13V kuin 12V. Konetta kiepatessa tietty laturin puhti pitää riittää ja jännitteet eivät saisikaan enää notkahdella, oli valot päällä tai eiMulla meinaan ihan sama juttu, valot ku laittaa päälle tippuu latausjännite tonne 12 voltin tuntumaan. Ilman valoja tulee semmonen 14.
EuroMotorCenterin kuvastossa oli siihen 115 euron hintaan. Se on parempi kuin orkkis, kun siinä on jäähdytysrivat joita ei alkuperäisessä. Ja jos vielä halvemmalla haluaa niin voi kokeilla tilata esim. Saksasta. Etsit vaan Googlesta hakusanalla regulator/rectifier. Käytettyä on todellakin vaikea löytää ja vaikka löytäisikin, niin niistä nyt ei tiedä kuinka kauan ne kestääMistäs tuon jännitteensäätäjän sais tilailtua.
Siis tarvikeosana.
Aika suolasen hintasia nää hondan alkuperäisosat..