shyhander
Rahastonhoitaja
Mikä noissa nyppii, on jäykkä letku mikä kippaa purnukan milloin mihinkin asentoon pitkälleen, mikä ei ole toivottavaa... Ja jos ei imuletku, niin kompuran letku sitten viimeistään. Mulla toi bilteman versio. Kiinnitin Kawasakin polttoainepumpun tankin o-renkaan sen säiliön ympäri ja siitä rautalangalla henkselit laudanpätkään (tawarat/tarwikkeet mitkä löytyi hyllyltä ilman penkomista, teippikin olisi toiminut). Nyt pysyy pystyssä. Imuletku oli valmiiksi pehmoista kumia/silikonia tms. Ilmaa kuluu 180 litraa minuutissa. Tuossa on itseä häirinnyt ilman vuoto nipan ohi, jolloin imuteho heikkenee ja ei saa selvää mikä ilma tulee välistä ja mikä jarruista..
Ite vähän alkanut käymään mielessä jos kattois sellaista jarrunestesäiliön korkin tilalle tulevaa sovitetta, millä sais painettua pienellä paineella ylhäältä päin nesteet nipoista ulos. Motonetissä tais olla alle kahdenkympin joku setti.
Ite vähän alkanut käymään mielessä jos kattois sellaista jarrunestesäiliön korkin tilalle tulevaa sovitetta, millä sais painettua pienellä paineella ylhäältä päin nesteet nipoista ulos. Motonetissä tais olla alle kahdenkympin joku setti.