Mrvexin
MotOrg ry
Liikkeessä tehdyn "täys" huollon jälkeen pääsivät jarrupalat totaalisesti loppumaan jo 4000km ennen seuraavaa huoltoa. Itse kun olen tähän saakka luottanut, että ammattilaisen tekemänä hommat hoituu, enkä enää ole muutakuin nesteet, valot ja rengaspaineet tarkastanut huoltojen välissä.
Uusilla paloilla jarrut selvästi shuhahtelee ajossa, koska toisen levyn palat olivat jo metallilla ja levyssä skraadut, joten varmaan levykin on nyt aavistuksen kierossa.
Liikkeeseen olen tehnyt jo kirjallisen ja suullisen reklamaation tilanteesta (5pvä sitten), mutta palaute on tähän saakka ollut aivan paskaa.. eli ei mitään. En nyt kirjoita liikkeen nimeä vielä julki vaikka se aika helppo on arvata..
Uskaltaako tuollaisella laahaavalla jarrulla ajella ?
Uusilla paloilla jarrut selvästi shuhahtelee ajossa, koska toisen levyn palat olivat jo metallilla ja levyssä skraadut, joten varmaan levykin on nyt aavistuksen kierossa.
Liikkeeseen olen tehnyt jo kirjallisen ja suullisen reklamaation tilanteesta (5pvä sitten), mutta palaute on tähän saakka ollut aivan paskaa.. eli ei mitään. En nyt kirjoita liikkeen nimeä vielä julki vaikka se aika helppo on arvata..
Uskaltaako tuollaisella laahaavalla jarrulla ajella ?

Tätä se tekee, kun on joka päivä duunissa.