• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Jarrunesteiden vaihto?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harald73
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

harald73

New member
Joo, homma on sellainen, että mun pyörän huoltohistoria on vähän outo eli 10tkm:n huolto on tehty n. 6tkm:n kohdalla (oisko mennyt kilsat ja mailit sekaisin). No, jarrunesteiden vaihdosta ei siis mitään tietoa ja pyörä on nyt n. 2 1/2 vuotta vanha ja n. 15500km ajettu.

Kysymykseen; onko jarrunesteiden vaihto itse vaikea homma vai kannattaako jättää suosiolla ammattilaiselle ja jos näin, mitä mahtaa maksaa??

Pyörä siis Speedmaster vm. -04.

P.S. Enpä löytänyt haulla aiheesta mitään, joten...

tollasen jarrunesteen vaihto ohjeistuksen löysin. eiköhän tuo ole aika yleispätevä kilketi

e:sekoilut korjattu
tounge.gif

Semmosella paineilmalla toimivalla imulaitteella olen vaihtanut. Todella helppoa ja nopea toimenpide. Aikaa menee alle puol tuntia(etu+taka).

Joo, homma on sellainen, että mun pyörän huoltohistoria on vähän outo eli 10tkm:n huolto on tehty n. 6tkm:n kohdalla (oisko mennyt kilsat ja mailit sekaisin). No, jarrunesteiden vaihdosta ei siis mitään tietoa ja pyörä on nyt n. 2 1/2 vuotta vanha ja n. 15500km ajettu.
Sama juttu huoltojen kanssa minun S4-pyörässäni. Huoltokirjasta on vedetty kilometrit yli ja mailien perää kirjoitettu km, ja huollot tehty sen mukaan (eli siis noin 6000km välein). Olisiko huolto-ohjelmaa muutettu kirjan painamisen jälkeen tms.

Tietämättömänä vein viime kesänä ex- speed fourin 10tkm huoltoon ja ne sano et se huolto ois pitäny tehä 6tkm kohdalla. Eli fourissa taitaa olla huoltoväli sen 6tkm ja 12tkm on eka venttiilien tarkistus-/säätöväli.

Back