jannu
New member
Moi,
Hankin keskiviikkona uuden pärrän talliin - Ducati Streetfighter 1098S on nyt kiilloituksen alla.
Purkaessa huomasin hiukan erikoisen jarrupalojen asennuksen. Pyörässä on Brembot. Paloissa on kaksi erillistä kulutuspinta-aluetta, mutta palat eivät ole symmetriset. Toinen "tassu" on selkeästi isompi kuin toinen. Minä laittaisin palat siten, että pienempi tyyny olisi ylempänä (jättö). Nyt palat olivat siten, että aina vasemmassa palassa pienempi tyyny oli alhaalla ja oikea ylhäällä! Ja näin molemmissa satuloissa eli ei edes peilikuvana vasemmassa ja oikeassa.
En tiedä saiko selityksestäni mitään selvää, mutta palojen järjestys tuntui siis aika satunnaiselta.
Kysymykset ovat siis, että mikähän olisi oikea tapa? Pienet tassut jättöpuolelle, kuten luulen. Toinen on, että voiko paloja enää kääntää?
T: Jannu
Hankin keskiviikkona uuden pärrän talliin - Ducati Streetfighter 1098S on nyt kiilloituksen alla.
Purkaessa huomasin hiukan erikoisen jarrupalojen asennuksen. Pyörässä on Brembot. Paloissa on kaksi erillistä kulutuspinta-aluetta, mutta palat eivät ole symmetriset. Toinen "tassu" on selkeästi isompi kuin toinen. Minä laittaisin palat siten, että pienempi tyyny olisi ylempänä (jättö). Nyt palat olivat siten, että aina vasemmassa palassa pienempi tyyny oli alhaalla ja oikea ylhäällä! Ja näin molemmissa satuloissa eli ei edes peilikuvana vasemmassa ja oikeassa.
En tiedä saiko selityksestäni mitään selvää, mutta palojen järjestys tuntui siis aika satunnaiselta.
Kysymykset ovat siis, että mikähän olisi oikea tapa? Pienet tassut jättöpuolelle, kuten luulen. Toinen on, että voiko paloja enää kääntää?
T: Jannu

Eikun niin tietty joo kun pala kääntyy niin se on "eripäin" jos se on samanlainenkun toispuolelle. Mut miks silti erikokonen kitkapinta. Luulis että olis 1:1 kokoset-