Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eipä tuo outoa ole, mikäli et painanut takajarrua. Ylemmät nipat on siis etujarrun ilmaamiseen ja alemmat jalka(taka) jarrun ilmaamiseen. Tuon DUALCOMBI-hässäkän toimintaa oon selvittänyt parhaani mukaan tuonne linkin juttuun.Outoa oli mielestäni kun koetin senverran oikeanpuolen ylempää ilmaruuvia inan auki
sieltä tuli nestettä kuten pitääkin,mutta allimmasta ei tullut nestettä sen paremmin kun ilmaakaan.
Kyllä vaan. Laitoin privana tuttavalliset turinat, jotta pysytään aiheessa täälläVieläkö Deecu meinaat ajella tän kauden sinisellä XX:llä?
En nyt taas osaa perkele suora linkkiä laittaa tänne... Pistä tuonne hakuun hakusanoiksi "recall Blackbird" ni löytyy jotain tarinaa Superin jarrupulmista vuodelta 2006. Kaverilla on muistaakseni 2004 tai 2005 mallinen Superi, jonka vei huoltoon kyseisen vaivan takia.Muistaako kukaan muu kun Seniorr tuon takaisinkutsun ja syyn siihen.
Se voipi olla.Nähtävästi tukos jossain, letkuissa tai pääsylinterissä (paluureiässä) tms. Yhdistelmäjarrut tekevät etsimisen vain työläämmäksi kuin normijarruilla.
Niin siis missä se vika oli ?Pistetäämpä tänne tuo lopputulos,koska se jotain(toivottavasti) kiinnostaa/auttaa
vastaisuudessa jos ilmenee moisia ongelmia.Pyörä saatiin ammattimiehen syyniin,vikaa ei löytynyt mistään.Asentaja oli ajellut
jarrukahva pohjassa ja pumppaillut ei auttanut,oli vetänyt nippusiteellä kahvan pohjaa yöksi,ja siinä se aamulla kahva antanut vastusta ja päälle ilmeisesti vielä ilmaus joten taas yksi mysteeri ratkennut.
Tässäkin tapauksessa auttoi nimenomaan ns.Vanhan ajan tieto/taito(oma arvio)tällaisissa "vioissa"ei auta kirjaviisaus vaan
se vuosien tuoma kokemus.Harmi sillä se on pikkuhiljaa katoamassa kun ei alalle riitä tarpeeksi kiinostuneita.