Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo ihan totta noin. Kiitos.Yks vaihtoehto on mennä hakuun, hakusanaksi ko. "nikki", laittaa "jäsen nimi" haun tyypiksi, "all open foorums" jne.
Jos ko. hlö on kirjoitellut viestejä, niin sieltä vain profiilitiedot...
Jep. Näin pääsi käymään. Jatkossa ei näytteitä jaella Org'in ajolenkeilläKöpi. Ymmärsinkö tässä oikein. Olet vaihtanut työnantajaasi?
Parasta koko asiassa on se, että ensin olin 4 viikkoa lomalla ex-työnantajan maksaessa loma-ajan palkan ja lomarahan. Heti perään uuden työnantajan maksamalla 4 viikon lomalla (4 viikkoa palkallista lomaa ennen kuin edes aloitan = hyvin neuvoteltu). Elämäni pisin kesäloma![]()
Ite oon käyttäny (Firefoxilla) sitä, että ottaa jäsenlistan auki ja tuloksia per sivu: 500. Kun saa haarukoitua oikean sivun, painaa F3 ja alalaitaan aukeaa haku. Kait se IE:ssäkin se haku on...Miten onnistuu jonkun tietyn jäsenen profiilitietojen hakeminen jäsenosastosta pelkän tunnuksen perusteella. Totta kai se onnistuu jäsenlistaa yksitellen plaraamalla. Plaraaminen vaivalloista.
Aika sälli!Jep. Näin pääsi käymään. Jatkossa ei näytteitä jaella Org'in ajolenkeilläKöpi. Ymmärsinkö tässä oikein. Olet vaihtanut työnantajaasi?![]()
Parasta koko asiassa on se, että ensin olin 4 viikkoa lomalla ex-työnantajan maksaessa loma-ajan palkan ja lomarahan. Heti perään uuden työnantajan maksamalla 4 viikon lomalla (4 viikkoa palkallista lomaa ennen kuin edes aloitan = hyvin neuvoteltu). Elämäni pisin kesäloma![]()