Jäsenistöhaku

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja FJ20
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

FJ20

New member
Miten onnistuu jonkun tietyn jäsenen profiilitietojen hakeminen jäsenosastosta pelkän tunnuksen perusteella. Totta kai se onnistuu jäsenlistaa yksitellen plaraamalla. Plaraaminen vaivalloista.

Yks vaihtoehto on mennä hakuun, hakusanaksi ko. "nikki", laittaa "jäsen nimi" haun tyypiksi, "all open foorums" jne.

Jos ko. hlö on kirjoitellut viestejä, niin sieltä vain profiilitiedot...

Yks vaihtoehto on mennä hakuun, hakusanaksi ko. "nikki", laittaa "jäsen nimi" haun tyypiksi, "all open foorums" jne.

Jos ko. hlö on kirjoitellut viestejä, niin sieltä vain profiilitiedot...
Joo ihan totta noin. Kiitos.
smile_org.gif

Köpi. Ymmärsinkö tässä oikein. Olet vaihtanut työnantajaasi?

Jep. Näin pääsi käymään. Jatkossa ei näytteitä jaella Org'in ajolenkeillä
wink.gif

Parasta koko asiassa on se, että ensin olin 4 viikkoa lomalla ex-työnantajan maksaessa loma-ajan palkan ja lomarahan. Heti perään uuden työnantajan maksamalla 4 viikon lomalla (4 viikkoa palkallista lomaa ennen kuin edes aloitan = hyvin neuvoteltu). Elämäni pisin kesäloma
cool.gif

Parasta koko asiassa on se, että ensin olin 4 viikkoa lomalla ex-työnantajan maksaessa loma-ajan palkan ja lomarahan. Heti perään uuden työnantajan maksamalla 4 viikon lomalla (4 viikkoa palkallista lomaa ennen kuin edes aloitan = hyvin neuvoteltu). Elämäni pisin kesäloma
cool.gif

Onni yksillä, kesä kaikilla. Mä sain kesäloman alkajaisiksi saneerauslapun ja lopputilin. Taitaa vähän viivästyä motonvaihto
sad_orig.gif

Miten onnistuu jonkun tietyn jäsenen profiilitietojen hakeminen jäsenosastosta pelkän tunnuksen perusteella. Totta kai se onnistuu jäsenlistaa yksitellen plaraamalla. Plaraaminen vaivalloista.
Ite oon käyttäny (Firefoxilla) sitä, että ottaa jäsenlistan auki ja tuloksia per sivu: 500. Kun saa haarukoitua oikean sivun, painaa F3 ja alalaitaan aukeaa haku. Kait se IE:ssäkin se haku on...

Jep. Näin pääsi käymään. Jatkossa ei näytteitä jaella Org'in ajolenkeillä
wink.gif

cool.gif
Aika sälli!
Tuo voisi kertoa parista asiasta olettaen, että uusi työnantaja on "syyntakeiseksi" luettava.

- "tuotteella" arvonsa
- kohtalaiset puhelahjat
bowdown.gif

Back