Jäsenkortti , melkein hukassa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ropaaja
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Ropaaja

Ender
Tänään tuli sit minunkin kortti kotio.

Meinas vaan käydä huonosti , kun kirjekuoren päällä oli vain painotalon nimi , eli se Esko Otava. ( juu juu, ja mun nimi myös tottakai )
tounge.gif

Näytti ihan roskapostilta jota muutenkin valuu postikolosta eteiseen ihan tarpeeksi ennestään.
Kaiken maailman lainanhakuehdotuksia sekä osta sitä ja maksa tätä ryönää.
veryangry.gif

Onneksi oli muuta postia sen verran vähän , että aukaisin uteliaisuuttani kuoren kuitenkin.

Sieltäpä iloinen ylläri sitten paljastuikin
062802jumpie_prv.gif

Vaan onkos muille käynyt vastaavaa ?? Siis sillain että olis oikeesti heittänyt kuoren pois ??

Sitä mukaa kun liitytään, niin tullaan lähemmäs oikeaa mp kerhoa. Ainakin minun mielestä täällä olis formaattia kasvaa jopa vmpk:n kantaan.
cool.gif
Itse mietiskelin varmaan parivuotta ja liityin jäseneksi, pojat on sanonu tätä netti foorumiksi, itse olen toista mieltä!
062802jumpie_prv.gif

Tuon välttämiseksi olen laittanut oveen kyltin "Ei mainoksia".
Eikös silti kaiken maailman omalla nimellä tulevat Halens-lainatilit jaeta anyways?
näin on. mulla on myös tuo "ei ilmaisjakelua" roskapostia tulee silti.

jassu:
ihan sama mitä siinä kuoressa lukee mutta pyytäkää sellanen kuori missä on iso ikkuna, ja osoitteen yläpuolelle .org logo. en nyt muista vaikka siinä olisi ollutkin.

Jep jep, ja siltävaralta että joku ymmärtää väärin , niin en tarkoittanut arvostella sitä lähetystä.

Arvostelin sitä vaan, että luukusta tulee nykyään kaikenlaista sontaa omalla nimellä varustettuna.

Yritä nyt siitä sitten poimia niitä oikeasti tärkeitä lähetyksiä joukosta.

"olet jo voinut voittaa , miljoonia mahdollisuuksia , eikä siinä vielä kaikki... "
033102bebe_1_prv.gif

Eli hyvä vaan jos yhteistyö korttienpainajan kanssa sujuu.

Ketjun tosiaan aloitin , koska kiinnosti olisiko joku oikeasti heittänyt jäsenkorttinsa erehdyksessä pois.

Ei nyt vaan kasvateta tästä aiheesta elämää suurempaa vääntöä... eihän
tounge.gif

ihan sama mitä siinä kuoressa lukee mutta pyytäkää sellanen kuori missä on iso ikkuna, ja osoitteen yläpuolelle .org logo. en nyt muista vaikka siinä olisi ollutkin.
Kuoret ovat sellaisia kun heillä sattuu olemaan, toki toiveita voi esittää mutta ne on vaan toiveita.

Kyllä mä sanoisin että "omiin nimiin" menee moka, jos porukka heittelee kirjeitä roskiin niitä avaamatta.

Kuoret ovat sellaisia kun heillä sattuu olemaan, toki toiveita voi esittää mutta ne on vaan toiveita.

Kyllä mä sanoisin että "omiin nimiin" menee moka, jos porukka heittelee kirjeitä roskiin niitä avaamatta.
Mutta kaikki ei todellakaan aukaise niitä kaikenmaailman "mainosposteja" joita tulee aivan likaa omalla nimellä varustettuna postiluukusta. Ja kun kuoren päällä on sellaisen yrityksen nimi, joka ei kerro yhtään mitään niin menee todella helposti avaamattomana roskiin.... tästä samasta asiasta jo hieman viime vuonna moitin....
Yksi hyvä konsti olisi parantaa tuo kirjeen havaittavuutta, kun postitus alkaa, niin laittaa etusivun uutisiin vähäksi aikaa tiedon vaikka kuvan kanssa, jotta minkälaisessa kuoressa jäsenkortti tulee, (niin ja samallahan se olisi myös mainos sille yritykselle
wink.gif
)

täytyy varmaan sitten maksaakin ens kerralla, mitä sattuu pussissa olemaan.

täytyy varmaan sitten maksaakin ens kerralla, mitä sattuu pussissa olemaan.
Maksa ihmeessä, mutta sihteeri tuskin maksua hyväksyy jos summa on liian pieni - liian isot maksut eivät haittaa.

Jos jäsenistö haluaa että maksamme korttien postituksesta enemmän vain sen takia, että saadaan oma logo kuoreen niin ensi vuosikokouksessa tuo vaan puheeksi. Mun mielestä tuollainen on rahan hukkaa kyllä - mieluummin käyttäisin säästetyt rahat jotenkin muuten jäsenistön hyväksi, mutta jos jäsenistö haluaa niin sitten toki toteutetaan.

..ensi vuosikokouksessa tuo vaan puheeksi. Mun mielestä tuollainen on rahan hukkaa kyllä - mieluummin käyttäisin säästetyt rahat jotenkin muuten jäsenistön hyväksi, mutta jos jäsenistö haluaa niin sitten toki toteutetaan.
valitettavasti kuulun niihin, joilla on tapana vain valittaa ja olla tekemättä asian eteen mitään.
biggrin.gif

iso käsi kuitenkin kaikille teille, jotka jaksatte hommaa pyörittää
thumbs-up.gif

Ihan ot:
Roskapostin vähentäminen

Osoitteellinen suoramainonta kielletään maistraatin lomakkeella.

Näin loppuu, tai ainakin vähenee nimellä lähetetty roskaposti.
Riippuu mihin kaikkiin kilpailuihin ym kyselyihin olette osoitteenne laittaneet.

Osa mainospostista tule rekisterinumeron perusteella, sinne täytyy tehdä oma kieltonsa.

Markkinointikielto AKE:n lomakkeella.

Ei tuu sit enää stormin katalookia automaagisesti. Ei myöskään tekniikan maailman, tuulilasin ymv mainoksia, eikä kutsuja kotilon katsastukseen.

Ja jos haluaa ettei kulkuneuvon omistajan osoitetta luovuteta, niin siihenkin on AKElla oma lomakkeensa.

Tämä estää ainoastaan osoitteen luovuttamisen aken rekisteristä puhelimitse, tekstiviestipalveluna, netin kautta jne.
Omistajan nimen luovuttamista tämä ei estä.
Mutta ainakin osoitteen selvittäminen kateelliselta vie hiukan pidempään.

edit:
Edellinen on tarkoitettu vain vinkiksi, jos roskapostia tulis hiukan vähemmän, niin jaksaisitte ehkä availla ne nimellä tulevat kirjeetkin.
thumbs-up.gif

Pakko se varmaan meikäläisenkin avata tässä sanainen arkkunsa, koska olen mukanan tätä diiliä ollut tekemässä, että kortit kulkevat Esko Otavan kuorissa. Jos jollain sattuu olemaan ylimääräiset 300 euroa, niin laittaa sen tiedoksi yhdistyksen tilille ja kertoo, että tässä on rahat kuoriin ja niiiden painattamiseen niin ei tarvitse kärsiä tästä vääryydestä.

tounge.gif

edit: Ei muuten taida 300 euroa riittää, joten laita ihan koko tonni vaan.

Pakko se varmaan meikäläisenkin avata tässä sanainen arkkunsa, koska olen mukanan tätä diiliä ollut tekemässä, että kortit kulkevat Esko Otavan kuorissa. Jos jollain sattuu olemaan ylimääräiset 300 euroa, niin laittaa sen tiedoksi yhdistyksen tilille ja kertoo, että tässä on rahat kuoriin ja niiiden painattamiseen niin ei tarvitse kärsiä tästä vääryydestä.

tounge.gif

edit: Ei muuten taida 300 euroa riittää, joten laita ihan koko tonni vaan.
tai äänestää jaloillaan niin ei tarvitse murehtia koko kuorista
tounge.gif

Mites olis Orkki-leimasin... Siinähän vois postittaja samalla toimia leimasinpainajana  
lookaround_orig.gif

Muistaakseni noi leimasimet ei oo karmeen tyyriitä.

Back