Jäsenkortti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rhino
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Rhino

New member
En tiedä tuleeko taas hätäiltyä, mutta ei ole jäsenkorttia näkynyt vaikka kortin vahvistus s-posti tuli jo ajat sitten...
nixweiss.gif

Tuossa tuo on näemmä viikolla tullut. Tätä ei sitten pidäkkään otta Tallinnan mukaan kun on niin hiano.
062802jumpie_prv.gif

Miten olisi ensi vuodelle - jäsenkortin mukana mopoon liimattava MotOrg tarra ? Tuntisi paremmin tien sivussa...

Onhan noita .ORG tarroja näkynny vuosien varrella.
Itse en kyllä prätkääni ihan heti tarrjoja laita
wink.gif

Miten olisi ensi vuodelle - jäsenkortin mukana mopoon liimattava MotOrg tarra ? Tuntisi paremmin tien sivussa...
Ei pöllömpi idea...
062802jumpie_prv.gif
Tätä mietittiin viimeksi viime vuonna, mutta tarroja ei lisätty toimitukseen.

Tarrat muodostavat kuluja ja siten aiheuttavat painetta nostaa jäsenmaksua. Katsoimme että 600:n jäsenen maksua on turha nostaa sen takia jos 50 haluaisi tarran mukaan - ne ketkä tarran ostavat varmaankin liimaavatkin sen,. Kortin toimituksen mukana tuleva kallis tarra saattaisi päätyä laatikon pohjalle.

Tietenkin toisena puolena asiassa on se, että teettämällä isompia eriä saataisiin hintaa laskettua, mutta toki tarra aiheuttaa muitakin kuluja kuten esimerkiksi toimituksen logistiikkamaksuja, meilläkun korttien toimittaja hoitaa postitukset kokonaisratkaisuna - liitteet maksavat aina lisää.

Ei tätä ideaa täysin hylätty ole, mutta tuossa yllä hieman aiempia mietintöjä. Itse olen hommannut pyörään tarrat shopista.

Tarrat shopissa.

Back