Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No älä nyt viitsi olla ilonpilaaja. Jotain vikaa niissä ebayn tuatteissa aina on, eikö vaan, onhan niissä, no on on, ihan oikeesti...vikaa...ei halvalla voi saada priimaa...Juu Aprilian venakopan tiivisteet 25,80€/kpl (V2 tarvitsee siis 2kpl)
eBay.co.uk samat osat 22€ (2kpl) kotiin toimitettuna ja
alkuperäis osa![]()
Ideana ainakin itselläni on se, että en maksa yli kaksinkertaista hintaa samasta kamasta, vaikka olis kuinka suomalainen firma, muut saa laittaa rahansa just mihin itse tykkää eikä se mua hierrä mitenkään.Ideana kai ettei fellowman Suomesta saisi tienata euroakaan bisneksellään.., on sit varmaan vitun nastaa jos tilanne olis joku päivä se että mp-liikkeitä ei olis täällä enää lainkaan, kaikki paska pitäs tilata netin kautta ulkomailta..ehkä olen tyhmä mutta en laske joka euroa vaan kannatan kotimaista kauppiaskenttää, kovasti tinkimällä tosin..![]()
![]()
Noinhan se työnantajakapitalistikin ajattelee ja siirtää tuotantoa Kiinaan ja muille kehittyville markkinoille.Ideana ainakin itselläni on se, että en maksa yli kaksinkertaista hintaa samasta kamasta, vaikka olis kuinka suomalainen firma, muut saa laittaa rahansa just mihin itse tykkää eikä se mua hierrä mitenkään.
+1Ideana kai ettei fellowman Suomesta saisi tienata euroakaan bisneksellään.., on sit varmaan vitun nastaa jos tilanne olis joku päivä se että mp-liikkeitä ei olis täällä enää lainkaan, kaikki paska pitäs tilata netin kautta ulkomailta..ehkä olen tyhmä mutta en laske joka euroa vaan kannatan kotimaista kauppiaskenttää, kovasti tinkimällä tosin..![]()
![]()
Ei ainakaan itseäni haitannut pätkääkään tilata ulkomailta kamat ja osat. Sieltä ostan, mistä halvimmalla lähtee, ja nettihän on oiva paikka vertailla.Ideana kai ettei fellowman Suomesta saisi tienata euroakaan bisneksellään.., on sit varmaan vitun nastaa jos tilanne olis joku päivä se että mp-liikkeitä ei olis täällä enää lainkaan, kaikki paska pitäs tilata netin kautta ulkomailta..ehkä olen tyhmä mutta en laske joka euroa vaan kannatan kotimaista kauppiaskenttää, kovasti tinkimällä tosin..![]()
![]()
sanoi:"Köyhälle on kaikki kallista..."
Tyhmää maksaa sulle liikaa palkkaa, kun joku venäläinen tekee saman työn paljon halvemmalla.Ideana ainakin itselläni on se, että en maksa yli kaksinkertaista hintaa samasta kamasta, vaikka olis kuinka suomalainen firma, muut saa laittaa rahansa just mihin itse tykkää eikä se mua hierrä mitenkään.Ideana kai ettei fellowman Suomesta saisi tienata euroakaan bisneksellään.., on sit varmaan vitun nastaa jos tilanne olis joku päivä se että mp-liikkeitä ei olis täällä enää lainkaan, kaikki paska pitäs tilata netin kautta ulkomailta..ehkä olen tyhmä mutta en laske joka euroa vaan kannatan kotimaista kauppiaskenttää, kovasti tinkimällä tosin..![]()
![]()
Onpa yksi kodinkonejätti lanseerannut sloganin: "se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa", sopii mun mielestä tällaisiin juttuihin tosi hyvin.![]()
Pienemmillä merkeillä toi "kaikki paska pitää tilata" on aikalailla se tilanne jo nyt. Virallisessa liikkeessä on hyllyssä ehkä ilman- ja öljynsuodattimia. Melkein kaikki muu onkin sitten tilaustavaraa.Ideana kai ettei fellowman Suomesta saisi tienata euroakaan bisneksellään.., on sit varmaan vitun nastaa jos tilanne olis joku päivä se että mp-liikkeitä ei olis täällä enää lainkaan, kaikki paska pitäs tilata netin kautta ulkomailta..![]()
sanoi:Tyhmää maksaa sulle liikaa palkkaa, kun joku venäläinen tekee saman työn paljon halvemmalla.
Mitäs tuota ruikuttamaan, jos joku tekee niin siitä vaan, niin se menee. Vittuakos sille voit? Se on juippi nykyaikaa. Niinku nettiostoksetkin, ihme homma jos siitäkin pitää täällä ruikuttaa. Jos joku hinnoittelee itsensä ulos kisasta niin se on voivoi.Tyhmää maksaa sulle liikaa palkkaa, kun joku venäläinen tekee saman työn paljon halvemmalla.
Naurettavaa!! Eihän se ole tyhmää pyytää liikaa, vaan se on tyhmää maksaa liikaa!!Tyhmää maksaa sulle liikaa palkkaa, kun joku venäläinen tekee saman työn paljon halvemmalla.Ideana ainakin itselläni on se, että en maksa yli kaksinkertaista hintaa samasta kamasta, vaikka olis kuinka suomalainen firma, muut saa laittaa rahansa just mihin itse tykkää eikä se mua hierrä mitenkään.Ideana kai ettei fellowman Suomesta saisi tienata euroakaan bisneksellään.., on sit varmaan vitun nastaa jos tilanne olis joku päivä se että mp-liikkeitä ei olis täällä enää lainkaan, kaikki paska pitäs tilata netin kautta ulkomailta..ehkä olen tyhmä mutta en laske joka euroa vaan kannatan kotimaista kauppiaskenttää, kovasti tinkimällä tosin..![]()
![]()
Onpa yksi kodinkonejätti lanseerannut sloganin: "se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa", sopii mun mielestä tällaisiin juttuihin tosi hyvin.![]()