Jep Jep ja Nakkilan Pyörä ja Mopo

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja barfly
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

barfly

Näillä mennään...
Loistavaa toimintaa molemmilta!

Nakkilan Pyörän ja Mopon messutilaus sitä mitä pitikin ja JepJepin W&Wn katalooki tuli, ku Manulle orkku!

Juu Aprilian venakopan tiivisteet 25,80€/kpl (V2 tarvitsee siis 2kpl)

eBay.co.uk samat osat 22€ (2kpl) kotiin toimitettuna ja
alkuperäis osa ;)

Juu Aprilian venakopan tiivisteet 25,80€/kpl (V2 tarvitsee siis 2kpl)

eBay.co.uk samat osat 22€ (2kpl) kotiin toimitettuna ja
alkuperäis osa ;)
No älä nyt viitsi olla ilonpilaaja. Jotain vikaa niissä ebayn tuatteissa aina on, eikö vaan, onhan niissä, no on on, ihan oikeesti...vikaa...ei halvalla voi saada priimaa...

Vikaa juu olivat halvat ;)
Aprilian pussissa ja varaosanummero printattu tarraan - Samalta tehtaalta lähtöisin.

Ideana kai ettei fellowman Suomesta saisi tienata euroakaan bisneksellään..
ghostface.gif
, on sit varmaan vitun nastaa jos tilanne olis joku päivä se että mp-liikkeitä ei olis täällä enää lainkaan, kaikki paska pitäs tilata netin kautta ulkomailta..ehkä olen tyhmä mutta en laske joka euroa vaan kannatan kotimaista kauppiaskenttää, kovasti tinkimällä tosin..
withstupid.gif

ghostface.gif
, on sit varmaan vitun nastaa jos tilanne olis joku päivä se että mp-liikkeitä ei olis täällä enää lainkaan, kaikki paska pitäs tilata netin kautta ulkomailta..ehkä olen tyhmä mutta en laske joka euroa vaan kannatan kotimaista kauppiaskenttää, kovasti tinkimällä tosin..
withstupid.gif
Ideana ainakin itselläni on se, että en maksa yli kaksinkertaista hintaa samasta kamasta, vaikka olis kuinka suomalainen firma, muut saa laittaa rahansa just mihin itse tykkää eikä se mua hierrä mitenkään.

Onpa yksi kodinkonejätti lanseerannut sloganin: "se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa", sopii mun mielestä tällaisiin juttuihin tosi hyvin.
smile_org.gif

Ideana ainakin itselläni on se, että en maksa yli kaksinkertaista hintaa samasta kamasta, vaikka olis kuinka suomalainen firma, muut saa laittaa rahansa just mihin itse tykkää eikä se mua hierrä mitenkään.
Noinhan se työnantajakapitalistikin ajattelee ja siirtää tuotantoa Kiinaan ja muille kehittyville markkinoille.

ghostface.gif
withstupid.gif
+1
wink.gif

ghostface.gif
withstupid.gif
Ei ainakaan itseäni haitannut pätkääkään tilata ulkomailta kamat ja osat. Sieltä ostan, mistä halvimmalla lähtee, ja nettihän on oiva paikka vertailla.
smile_org.gif

Eikä ole tähän päivään mennessä tarvinnut vielä katua, tai palautella tavaraa.

Mun mielestä on ihan hyvä paikka, joskus käytin omaa Ex-Suzukia siellä huollossa, ja homma pelas. Ainakin eräs nainen ketä oli tiskillä oli todella mukava.

Näissä Italialaisissa voi osapuolella olla jotain merkitystä kysynnän ja tarjonnan lailla.
Jos osia ei kovin kulje on niillä "hylly hinta lisä" raha kun seisoo "hyllyllä"

No niin tai näin otan osat sieltä mistä fiksusti saan - eli viikossa englannista himaan kannettuna ja puoleen hintaan.

Kesällä tuolla "hyllyssä on" on tietty merkitystä silläkin.

Musta on turha purnata mistään kapitalismista sitähän tämä elämä on vähän niinkuin mainoslauseessa "on tyhmää maksaa liikaa"

sanoi:
"Köyhälle on kaikki kallista..."

Totta sekin.
Mutta pitäähän sitä hyöduntää googlea ja kielitaitoa.

Aika paljon tavaraa tulee tilailtua jo ihan siistä syystä, että posti tuo ovelle tai sitten noudan mainiosta asiamiespostista illalla / viikonloppuna kun kerkeen ei tarvi erikseen lähteä hakemaan.

Ja postimaksujenkin osalta on merkillistä, että suomeen saa ns. maista joissa on kilpailua paketin paljon halvemmalla kuin suomesta samoihin maihin - mistähän johtuu ...

Olisko köyhyydestä - tosin Fedexiä ja UPSsää olen käyttänyt tarvitessani.

ghostface.gif
withstupid.gif

Onpa yksi kodinkonejätti lanseerannut sloganin: "se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa", sopii mun mielestä tällaisiin juttuihin tosi hyvin.  
smile_org.gif
Tyhmää maksaa sulle liikaa palkkaa, kun joku venäläinen tekee saman työn paljon halvemmalla.

ghostface.gif
, on sit varmaan vitun nastaa jos tilanne olis joku päivä se että mp-liikkeitä ei olis täällä enää lainkaan, kaikki paska pitäs tilata netin kautta ulkomailta..
Pienemmillä merkeillä toi "kaikki paska pitää tilata" on aikalailla se tilanne jo nyt. Virallisessa liikkeessä on hyllyssä ehkä ilman- ja öljynsuodattimia. Melkein kaikki muu onkin sitten tilaustavaraa.

Näkisin että tavaran jälleenmyynti ilman omaa varastoa on turhaa välistävetoa. Mitä iloa tuollaisen bisneksen tukemisesta on?

Edit. Ja sama kuin Jussi M:llä. Tilattu tavara tulee kotiin. Ei tarvitse kesken työpäivän autoilla 1,5h kylän toiselle laidalle tavaraa hakemaan.

sanoi:
Tyhmää maksaa sulle liikaa palkkaa, kun joku venäläinen tekee saman työn paljon halvemmalla.

Pakko on vielä kerran sohaista.
Jos ns. bulkkituotannon hinta täällä pompsahtaa niin aivan varmasti se siirtyy muualle halvempiin tuotantomaihin varsinkin jos tuotteen markkinat ovat siellä. Vaikka nyt paperin tekeminen.

Nyt kun markkinat ovat globaalit niin globaali ostaja sieltä mistä kustannustehokkaasti saa (tuotanto kulut + mahdollinen logistiikka)

No en sentään ole täysin epä isänmaallinen kaikissa ostoissani ja nyt puhun tuotteista.
- jos se on suomalainen ja ns. cutting edge technology saa se maksaa.
- jos se on palvelu esim. lääkäri niin maksan ilomielin "suomalaisuus lisää"
- sitten jos tuotteen saa EU alueelta kilapilukykyiseen hintaan niin tottakai ostan EU:sta.
Avain sana on kuitenkin tuo kilpailukykyinen hinta....

Juu hinta se on silläkin jos ajelee pitkin kaupunkia jonkin persässä minkä saa yhdellä klikkauksessa himaan...

Mitäs tuota ruikuttamaan, jos joku tekee niin siitä vaan, niin se menee. Vittuakos sille voit? Se on juippi nykyaikaa. Niinku nettiostoksetkin, ihme homma jos siitäkin pitää täällä ruikuttaa. Jos joku hinnoittelee itsensä ulos kisasta niin se on voivoi.
pftroest.gif

ghostface.gif
withstupid.gif

smile_org.gif
Naurettavaa!! Eihän se ole tyhmää pyytää liikaa, vaan se on tyhmää maksaa liikaa!!

Back