Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei niitä ainakaan kaupanteko kiinnostaOnko kukaan huollattanut pyöräänsä Joensuussa Jokikoneella? Onko miten laadukas paikka? Entä hintataso?
Täysin samaa mieltä ,ja taas............Ei niitä ainakaan kaupanteko kiinnostaOnko kukaan huollattanut pyöräänsä Joensuussa Jokikoneella? Onko miten laadukas paikka? Entä hintataso?![]()
Jos K-saki sattuu kiinnostamaan niin Polovijärveltä M.Leppäseltä saattaa kannattaa pyytää tarjous myös.Minkäsnimisiä prätkäliikkeitä Joensuusta muuten löytyy? Vastikään olen Joensuuhun muuttanut ja uusi pyörä polttelisi.
Kannattaa ja kannattaa..............Jos K-saki sattuu kiinnostamaan niin Polovijärveltä M.Leppäseltä saattaa kannattaa pyytää tarjous myös.Minkäsnimisiä prätkäliikkeitä Joensuusta muuten löytyy? Vastikään olen Joensuuhun muuttanut ja uusi pyörä polttelisi.
Konejönnit ja Jokikone on jääny savolaisten mieleen iäksi... Kaverin kanssa ostettiin pelit, toinen toisesta. Konejönnistä sain noin 8 tonnin käytettyyn 3 kuukauden takuun, jolla sai sitMinkäsnimisiä prätkäliikkeitä Joensuusta muuten löytyy? Vastikään olen Joensuuhun muuttanut ja uusi pyörä polttelisi.
Noo kirjoitinkin SAATTAA kannattaa, kolme kertaa olen kysynyt tänä vuonna tarjousta eikä sitä oo kuulunut...Kannattaa ja kannattaa..............Jos K-saki sattuu kiinnostamaan niin Polovijärveltä M.Leppäseltä saattaa kannattaa pyytää tarjous myös.Minkäsnimisiä prätkäliikkeitä Joensuusta muuten löytyy? Vastikään olen Joensuuhun muuttanut ja uusi pyörä polttelisi.
Tulematta on vielä 2004 keväällä pyydetty tarjous.Ja pyynti tapahtu livenä tiskiltä...............et silleen![]()
"Ja jos paikallinen tökkii, ainahan voi Snadista tilata vaik Oolspraitista"Ja jos paikallinen tökkii, ainahan voi Snadista tilata vaik Oolspraitista tai BW:stä tahi Stormilta postiennakolla....hyvä pitää joskus paikallisia yrittäjiä hereillä kun voi todeta et jos ei sua kiinnosta nii tän saa muualtakin.Periaatteessa kyllä itse pyrkisin suosimaan paikallisia kauppiaita palvelujen jatkuvuuden jonkinlaisena takeena mutta kyllähän joitakin kamppeita joskus joutuu lähtee hakee Stadin ulkopuolelta kun välillä käy niin että ei näitä vaan täällä joku tuote kiinnosta kun "pitäs tilata ja siinä on duunii...."......Keskiviikkona juuri sen vuoksi matka T:reelle edessä.