Jokiniemellä palvelun taso vaihtelee rajusti riippuen siitä mitä olet hakemassa.
Olen ostanut tuolta 2 uutta Yamahaa aika pitkästi sen vuoksi, että pyörämyynnin palvelu ja kaupanteko (Hannu) on pelannut todella mallikkaasti. Mun kokemusten mukaan alueensa (Sjk-Vaasa ja lähiseudut) paras pyöräkauppa. Siis nimenomaan pyörää ostaessa, ja toki viimeisimmästä kaupastani on aikaa jo viitisen vuotta.
Ajovarustepuolen toiminnasta mulla on vain vähän kokemusta, mutta pääsääntöisesti homma on toiminut ok.
Huollossa olen käyttänyt pyörää siellä vain kerran, kokemus oli aika neutraali, kyseessä oli muutenkin uuden pyörän ensihuolto, eli ei mitään eksoottista.
Mutta mutta, putiikin suurin kompastuskivi on varaosamyynti. Välillä hain useamman vuoden jammun varaosat muualta, koska Jokiniemen tiskillä asionti suoraan sanottuna vitutti. Palvelusta ei voinut juuri puhua, enemmän tuli tunne, että asiakas on vain häiriötekijä. Nyttemmin henkilökunnan vähän vaihduttua olen taas asioinut siellä, mutta edelleen tuntuu olevan päivästä ja tiskin takana istuvasta henkilöstä kiinni, miten homma toimii. Välillä toimii ihan ok, etenkin jos asiakas tietää tarkasti mitä on hakemassa. Toisin ajoin taas, erityisesti jos on tarve löytää jotakin vähän erikoisempaa, tulee tunne että myyjän kiinnostus loppuu siinä vaiheessa kun osaa ei löydykään Duellin/Alrightin katalogista vaan sen eteen pitäisi oikeasti ruveta tekemään töitä.
Onneksi netti on keksitty, kun itse etsii tarvitsemansa ja katsoo varaosa/tuotenumeron valmiiksi, niin kyllä sen sitten Jokiniemeltäkin saa tilattua.
Ja positiivista voisi mainita sen verran, että siinä vaiheessa kun tavara löytyy ja kaupat on sovittu, niin toimitusajat ja muut lupaukset ovat yleensä pitäneet hyvin.