• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Jokiniemi Motors Oy seinäjoki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja varustelija
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

varustelija

New member
Tässä liikkeessä homma toimii. Lupaukset pitää ja osista/varusteista soitetaan ja ilmoitetaan missä ovat milloin tulevat ja hinnat jos kysyy esim: sähköpostilla. Myös yoshimuran putkista olen tehty hyviä kauppoja asiantuntevan myyjän kanssa. Varuste osaston myyjä on todellakin luotu asiakaspalvelu alalle. Mistään en ole noin hyvää palvelua saanut. Kiitos
bowdown.gif

Itse sain aikanani hyvän hyvityksen maailmanympäri ajetusta rykkösestä uuteen vaihtaessani. Asiaa tosin varjosti, kun toimitettaessa joku oli jo ehtinyt naarmuttaa valmiiksi pakasta vedettyä uutta kultaani. Ottaen huomioon, että tulin sentään etelä-suomesta sitä hakemaan, niin pakkohan se oli ottaa vastaan, että pääsin kotiin. Asia sovittiin hoidettavaksi myöhemmin, mutta vaikka koitin ottaa useasti yhteyttä asian tiimoilta, en koskaan saanut asiaan vastausta. Naarmut on edelleen kultani alakatteessa. Tosin se nyt lepäsi viime kesän parkissa ja pari tulevaa kesääkin näyttää heikolta ajelun suhteen, niin samapa tuo.. Ehtiihän tuon vaikka vaihtaa sitten omaan lukuun, mutta se surullisen kuuluisa PERIAATE...!

Muuten jäi ihan hyvä maku kaupasta.

no huolto on ainaki ollu vähä sitä sun tätä.. sanoivat että kawa kilahtaa justiinsa että venttiilit on päin persettä. no aattelin sitte että käydään tarkistuttamassa tampereella yamaha centterissä nii ei ollu mitään vikaa, sano huoltomies että parhaiten käy sielä olevista kawoista
tounge.gif

Meikäläiselle unohtivat kertoa kauppoja tehdessä, että pyörä on kaksikilpinen. Kyllähän se vitutti asia huomata kotona. Oli sitten kohdaltani ensimmäinen, viimeinen ja ainoa kauppa, jonka heillä tein.

Minä olen tehnyt Jokiniemellä isompia varustekauppoja, ja olen hyvin tyytyväinen saamaani palveluun. Käytetyillä pyörillä tuntuu olevan tuolla hintaa aikalailla, mutta saahan sitä yrittää pyytää.

Pyörä kauppoohin en oo ikinä päässy, mutta varustekauppaa oon tehny sitäkin enemmän poikien kanssa.
biggrin.gif

Ite ostin viime viikolla ja voin lämpimästi suositella kyseistä firmaa. Parhaimman vaihtotarjouksen sai ja kaupat sujui ongelmitta. Suosittelen käymään tai pyytään tarjousta,kun  
062802moto_prv.gif
mielessä.

Ostin Jokiniemeltä housut, hanskat ja kypärän tuossa kolmisen viikkoa sitten. Sain mielestäni ihan asiallista palvelua, myyjä osasi suositella ensivarusteitaan ostavalle sopivia vaihtoehtoja. Hinnastakin tiputti pyytämättä sen "ilman" joka siitä tinkimälläkin varmaan olisi lähtenyt.

Pyörävalinnasta tuli juttua ja jonkin aikaa siinä tuli turistua. Kovasti yritti kyllä käännyttää (toki väkisin tuputtamista ei tapahtunut) ykkösvaihtoehdosta (Buell) johonkin muuhun, mm Z1000:sta esitteli, jotta kato ny miten komia tämäkin on.
biggrin.gif

Onhan se joo. Kuulostaa vaan ompelukoneelta..
nixweiss.gif
tounge.gif

itse olen vieraillut jokiniemessä muutaman kerran enkä oo saanu minkäänlaista palvelua, myyjät todella tympeän oloisia. eikä ne edes tervehdi asiakasta. eipähän tartte sinne enää mennä.
033102bebe_1_prv.gif

Jokiniemellä palvelun taso vaihtelee rajusti riippuen siitä mitä olet hakemassa.

Olen ostanut tuolta 2 uutta Yamahaa aika pitkästi sen vuoksi, että pyörämyynnin palvelu ja kaupanteko (Hannu) on pelannut todella mallikkaasti. Mun kokemusten mukaan alueensa (Sjk-Vaasa ja lähiseudut) paras pyöräkauppa. Siis nimenomaan pyörää ostaessa, ja toki viimeisimmästä kaupastani on aikaa jo viitisen vuotta.

Ajovarustepuolen toiminnasta mulla on vain vähän kokemusta, mutta pääsääntöisesti homma on toiminut ok.

Huollossa olen käyttänyt pyörää siellä vain kerran, kokemus oli aika neutraali, kyseessä oli muutenkin uuden pyörän ensihuolto, eli ei mitään eksoottista.

Mutta mutta, putiikin suurin kompastuskivi on varaosamyynti. Välillä hain useamman vuoden jammun varaosat muualta, koska Jokiniemen tiskillä asionti suoraan sanottuna vitutti. Palvelusta ei voinut juuri puhua, enemmän tuli tunne, että asiakas on vain häiriötekijä. Nyttemmin henkilökunnan vähän vaihduttua olen taas asioinut siellä, mutta edelleen tuntuu olevan päivästä ja tiskin takana istuvasta henkilöstä kiinni, miten homma toimii. Välillä toimii ihan ok, etenkin jos asiakas tietää tarkasti mitä on hakemassa. Toisin ajoin taas, erityisesti jos on tarve löytää jotakin vähän erikoisempaa, tulee tunne että myyjän kiinnostus loppuu siinä vaiheessa kun osaa ei löydykään Duellin/Alrightin katalogista vaan sen eteen pitäisi oikeasti ruveta tekemään töitä.

Onneksi netti on keksitty, kun itse etsii tarvitsemansa ja katsoo varaosa/tuotenumeron valmiiksi, niin kyllä sen sitten Jokiniemeltäkin saa tilattua.  
smile_org.gif

Ja positiivista voisi mainita sen verran, että siinä vaiheessa kun tavara löytyy ja kaupat on sovittu, niin toimitusajat ja muut lupaukset ovat yleensä pitäneet hyvin.

Pelkästään hyvää sanottavaa.. kuluneen vuoden sisällä tehnyt selvää pesäeroa toiseen paikalliseen etenkin tuossa varustepuolella..
tästä toisesta paikallisesta..varustepuolta ajatellen..yksi likka touhuaa minkä ehtii ja palvelee..tiskin takana norkoilee ja nojailee toisiinsa 3-4 jannua jotka eivät katso arvolleen sopivaksi alentua rätei kaupitteleen.
Pyöräkauppa on kahden kaverin harteilla ja osaavat kyllä hommansa.

Varustemyynti toimii mielestäni hyvin ja asiallista palvelua! Pyöräpuolella ehkä hiukan juroa ja tuntuvat kattovan aika paljon asiakkaan päälle ennenkuin tullaan ees jutulle. Meinaan ite tällasena nuorena kaverina ei olla kertaakaan tultu kysyyn mitään kun pyöriä on katellut, varustepuolella sen sijaan tullaan hyvinkin nopeasti tarjoamaan apua. Mitä tuohon varaosa-puoleen tulee niin olen myös kuullut, et toimitusajat ovat pitkiä yms. ja tosiaan, jätkät on tiskin takana sen näkösiä et "Et kai sä v***u vaan oo tulos multa kysyyn mitään" ja jos silti meet niin kaverien puhe on venyvää ja vanuvaa ku räkä kesähelteellä. Muuten ok kauppa!
smile_org.gif

Omat kokemukset rajoittuu varusteiden ja varaosien ostoon. Varustepuolen vaalea "pystytukka" Pete hoitaa hommaansa esimerkillisest. Saihan myityä mullekkin kaikki ajovarusteet päästä varpaisiin keväällä 2008. Enkä ole katunut.

Mikki Hiiren kokoinen Mikko varaosatisikillä myy kyllä varaosia oikeinkin sujuvast ja keväällä hommasi venttiilinkopan tiivisteen mulle viikossa. Tiiviste tuli kuitenkin hollannista saakka.

Mopomyyjistä en oikein osaa sitten mitään kommentoidakkaan kun en sieltä pyörää ole koskaan ostanut. Jotenkin mieltytnyt tuonne AVK:n kauppaan. Omasta mielestä ovat ehkä hieman semmosia jurottajia, joskaan ei mikään kumma kun täällä lakeurella häärätään.

Omat kokemukset rajoittuu varusteiden ja varaosien ostoon. Varustepuolen vaalea "pystytukka" Pete hoitaa hommaansa esimerkillisest. Saihan myityä mullekkin kaikki ajovarusteet päästä varpaisiin keväällä 2008. Enkä ole katunut.

Mikki Hiiren kokoinen Mikko varaosatisikillä myy kyllä varaosia oikeinkin sujuvast ja keväällä hommasi venttiilinkopan tiivisteen mulle viikossa. Tiiviste tuli kuitenkin hollannista saakka.

Mopomyyjistä en oikein osaa sitten mitään kommentoidakkaan kun en sieltä pyörää ole koskaan ostanut. Jotenkin mieltytnyt tuonne AVK:n kauppaan. Omasta mielestä ovat ehkä hieman semmosia jurottajia, joskaan ei mikään kumma kun täällä lakeurella häärätään.
etenkin tälle petelle iso hanska
buttrock.gif

kaveri sanoo heti jos ei ole aivan hajulla asiasta et otetaanpa selvää.ja ottaa kans.
kamaahan on laidasta laitaan ja ei todellakaan voi olettaa et ekx jannu tietäis kaiken mahdollisen. mut siinä tuleekin tosimyyjän ero onko asiasta kiinostunut ottaan selvää.
jannu paikallaan
062802jumpie_prv.gif

Juuri samainen kaveri myynyt minulle takaboxin ja pehmeät sivulaukut. Todella mainio asiakaspalvelija ja juuri "muovipaapan" mainitsema asenne: myöntää nos ei tierä ja torellakin ottaa asiasta selevän! Ten points.

Varustemyynti toimii mielestäni hyvin ja asiallista palvelua! Pyöräpuolella ehkä hiukan juroa ja tuntuvat kattovan aika paljon asiakkaan päälle ennenkuin tullaan ees jutulle. Meinaan ite tällasena nuorena kaverina ei olla kertaakaan tultu kysyyn mitään kun pyöriä on katellut, varustepuolella sen sijaan tullaan hyvinkin nopeasti tarjoamaan apua. Mitä tuohon varaosa-puoleen tulee niin olen myös kuullut, et toimitusajat ovat pitkiä yms. ja tosiaan, jätkät on tiskin takana sen näkösiä et "Et kai sä v***u vaan oo tulos multa kysyyn mitään" ja jos silti meet niin kaverien puhe on venyvää ja vanuvaa ku räkä kesähelteellä. Muuten ok kauppa!
smile_org.gif
Vastaava mielikuva on tullut ittellekkin, eikä se ole kiinni iästä.

Tilasin Jokiniemelle varaosia ja vaimo kävi niitä sitten hakemassa. Soitti sitten, kun oli päässyt pihalle kaupasta, ja sanoi: "en ikinä enää mene tohon putiikkiin".  Oli varaosatiskin juipit vaan tuijottaneet tietokoneitaan reakoimatta kysymyksiin. Taitaa jätkillä olla vitunmoinen asennevamma tai väärä työ.
Olen kantanut rahaa ihan riittävästi tähän lafkaan. Kypäriä ym. varusteita olen ostanut. Varustepuoli onkin ainut mikä toimii jotenkin.

No onneksi kilpailua löytyy kylästä ja toivottivat vielä tervetulleeksi.  
buttrock.gif

Back