• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Juhlamalleja montako ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huikkari
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Huikkari

New member
Elikkä kysymys kuuluu, montako Suzuki GSX-R600 juhlamallia on tuotu/myyty Suomeen viime vuonna ? Itselläni on nro 530. Onko joku hankkinut ko. pyörään teho putkea ? Mitä kustantaa ??

Kiitos ;)

...........................
062802moto_prv.gif

Mulla on numero 236, mutta kyseessä on 750-malli. Seiskapölkkyjä tuli Suomeen 12, joista rekisterissä alle kymmenen. Keräilijät ovat ostaneet niitä suoraan naftaliiniin. Ja toki seiskapuolikashan se alkuperäinen legendaarinen onkin. Ehkä niissä on oma numerointinsa, en tiedä, sillä niitä on tehty vain tuhat.
Kuinka olet saanut Yoshimuran anniversary-putken? Itse yritin saada sitä, mutta Suomen maahantuontiohjelmassa 750 tuli vain juhlaputkella, eikä Yoshimuran anni-putkea saanut rahalla eikä lihalla. Se oli siis paketoitu eri lailla eri maihin meneviin pyöriin. Sveitsistä kyseltiin, ja tiesivät näin kertoa. Ehkä kuussatkussa oli eri meininki.
Nyt sitten tilasin Yoshin Japan-sliparin, mutta eihän tässä maassa mitään saa. Ei-oota aina vaan.  
t:tjf

Kato EE-Speed.com ja soita Eskolle. Mä hommasin pelit ja vehkeet sen kautta. Saattaa osata neuvoa tai hommata kyseisen putken.
bowdown.gif

Täältä löytyy 750 juhlakalu.
Numeroa en nyt pysty muistamaan, eikä jaksa lähteä katsomaan pihalta..

Eilen kävi 1000km huollossa ja nyt rupeaa saamaan hanaa..
062802moto_prv.gif

Kato EE-Speed.com ja soita Eskolle. Mä hommasin pelit ja vehkeet sen kautta. Saattaa osata neuvoa tai hommata kyseisen putken.  
bowdown.gif
Okei, tuo selvitti asian. Kyseessä on siis kaiketi firma, joka ns. "uittaa" pyöriä maahan Euroopan markkinoilta. Eli tuo sun pyöräsi on varmaan jonkun toisen maan maahantuontiohjelmaan kuuluva yksilö. Esim.juuri Sveitsissä nuo anniversary-mallit tulivat maahan tuolla Yoshimuran putkella oletusarvoisesti. Lucky you, kun sait sellaisen. Sitä putkea ei oikeasti saa erikseen. Kai sait kuitenkin sen orkkisputkenkin hyllyysi? Sehän kuuluu pakettiin.
Ottaa pattiin, kun täällä peräpohjolassa mennään aina matalalla profiililla. Ihan varmasti jokainen ko.pyörän ostaja olisi halunnut pyörän sillä Yoshimuran juhlaputkella, jos sellainen vain olisi Suomeen paketoitu maahantuojan toimesta. Grrrr!
tjf
veryangry.gif

Joo hollannista pyörä tuli. Siin oli orggisputki kiinni vaihettiin yhessä yoshimura paikoilleen. Varastosta näky hakeneen sen pöntön et en tiiä montako sil oli hyllyssä niitä.
sport05.gif

Katsoin ton uittamisen olevan kannattavampaa ku ostaa täältä suomenmaalta. Koko paketti putkella,minivilkuilla ja kilpitelineellä 13500e.Myöhemmin hommasin tumman tuulilasin ja mustat chrasc padsit hintaan 170e eli 13670e koko paketin hinta ja eiks peruspaketti muistaakseni ollu 15090e täällä?
buttrock.gif

juu, halvalla sait. En tiedä tarkkaan tuosta kuussatkun hinnasta täällä. Tuo seiskapölkky maksoi 17 400 muistaakseni. Pitää kuulostella sitä putkea. Nyt pukkaa Euroopan kiertuetta, joten menee sitten lomien jälkeiselle ajalle. Mut kiitti vinkeistä!
tjf

Back