Hayapari
New member
Jostakin lehdestä luin hiljattain jutun, jossa harmiteltiin positiivisen palautteen puutetta ja kritisoitiin negatiivisten komenttien levittämistä netissä. Jos asiat ovat sujuneet hyvin, niin ei siitä paljon nettiin huudella, mutta pienistäkin "minä niin mieleni pahoitin" asioista huudellaan joka puolellle. Joten tässä siten positiivisia kokemuksia JV-Motorsportista.
Huollon syy: voimakkaan mekaanisen äänen syyn selvittäminen ja vian korjaus. Pyörä: Busa.
En ole aikaisemmin tässä liikkessä asioinut.
Kommentteja
- verstas on yleisilmeeltään siisti ja valoisa
- seinustalla ja nurkissa ei loju romua tai muuta vastaava ylimääräistä tavaraa. Myös verstaan edusta on siisti
- asiakasta tervehditään heti sisääntullessa reippaalla tyylillä ja kysellään mistä on kysymys vaikka samaan aikaan ollaan yhden pyörän kimpussa
- asiakkaan erikoistoivomukset kuunnellaan ja jopa muistetaan toteuttaa sovitulla tavalla
- selkeä suullinen informointi eri tilanteissa. Vikadiagnoosi, ehdotukset toimenpiteistä ja kustannusarvio.
- ei minkäänlaista lisätöiden tai -laskutuksen kalastelua
- tehtyjen huoltotoimenpiteiden lisäksi tulee lista muista huollon yhteydessä tehdyistä havainnoista, jotka kannattaa huomioda
- erittäin kohtullinen veloitus
Edellä mainitut asiat eivät ole mitenkään ihmeellisiä, mutta silti tällaista as.palvelutapaa harvoin kohtaa missään muussakaan vastaavassa toiminnassa. Teen huollot ja korjaukset tavallisesti itse, mutta tällä kertaa se ei ollut mahdollista.
Huollon syy: voimakkaan mekaanisen äänen syyn selvittäminen ja vian korjaus. Pyörä: Busa.
En ole aikaisemmin tässä liikkessä asioinut.
Kommentteja
- verstas on yleisilmeeltään siisti ja valoisa
- seinustalla ja nurkissa ei loju romua tai muuta vastaava ylimääräistä tavaraa. Myös verstaan edusta on siisti
- asiakasta tervehditään heti sisääntullessa reippaalla tyylillä ja kysellään mistä on kysymys vaikka samaan aikaan ollaan yhden pyörän kimpussa
- asiakkaan erikoistoivomukset kuunnellaan ja jopa muistetaan toteuttaa sovitulla tavalla
- selkeä suullinen informointi eri tilanteissa. Vikadiagnoosi, ehdotukset toimenpiteistä ja kustannusarvio.
- ei minkäänlaista lisätöiden tai -laskutuksen kalastelua
- tehtyjen huoltotoimenpiteiden lisäksi tulee lista muista huollon yhteydessä tehdyistä havainnoista, jotka kannattaa huomioda
- erittäin kohtullinen veloitus
Edellä mainitut asiat eivät ole mitenkään ihmeellisiä, mutta silti tällaista as.palvelutapaa harvoin kohtaa missään muussakaan vastaavassa toiminnassa. Teen huollot ja korjaukset tavallisesti itse, mutta tällä kertaa se ei ollut mahdollista.