• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

K 1200 R

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mic
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

mic

New member
Eikö vieläkään löydy muita uuden R:n omistajia? Onhan se kiva et on harvinainen pyörä täälläpäin, mutta kun ei yhtään muita ole vielä tullut vastaan
buttrock.gif
Tämä kuukausi ainakin vielä kruisaillaan
062802moto_prv.gif

Olis ihan kiva vaan kuulla muidenkin kokemuksia, itse ÄÄREMMÄISEN TYYTYVÄINEN!!

Ja paikkakuntana onpi Turku

Yritystä on toki... Eilenkin istuin RikuMotorissa ko. pyörän päällä aikani mutta eiköhän se valinta kallistu edelleenkin isoon Brevaan vaikka apseineen kaikkineen menee lähes Bemarin hintoihin. Bemari tuntuu oikeastaan jopa eduliselta. ´06 maksaa vakiona 20100€.

No mä otin omani vielä esalla sun muilla härpäkkeillä joten hintaa tuli vielä vähän lisää, mutta voin sanoa kyllä että kannatti
smile_org.gif
Aivan unelmapyörä ajaa ja tytöt on kovin viihtyneet kyydissä ja on saanut kehuja siitä että on erittäin mukava istua kyydissä. Ja on kyllä hyvä ajaakin kyytiläisen kera.

Tähän asti nautinnollisin pyörä jota olen ajanut. Tietysti katteiden puute alkaa jossain kohtaa vaivaamaan, mutta tiesihän sen jo ostaessakin että katteettomalla 260 + alkaa jo olemaan ihan eri urheilulaji
biggrin.gif

En epäile ettikö olisi hyvä mutta oma käyttötarkoitus on matkailullisempi kuin mihin R on tehty ja sen saattaminen asianmukaiseen kuntoon saattaa aiheuttaa pahoja tyylirikkoja plekseineen laukkuineen ym.
Pitkään olen valintaa tehnyt ja Brevankin ruksasin jo kerran yli hintansa vuoksi mutta kylmät tyypit R:llä ja koeajo Brevalla sai toisiin ajatuksiin.
Olen tosin varannut itselleni mahdollisuuden palata takaisin saksalaiseen ja todennäköisesti paluu tapahtuisi ensi kesänä esiteltävään R 1200 R:ään.

No onhan se kyllä näin, ettei se mikään matkapyörä ole... Vaikkakin ajoasento ei estä ollenkaan pitkän matkan taittamista, ainoastaan katteettomuus on se ongelma. Ja eihän tohon kyllä ihan mitään megalaukkuja saakaan. Muuten kyllä hyvä ajaa pitkääkin matkaa, omat pisimmät matkat kyseisellä pyörällä on noin 400 km välitankkauksella. Ei kädet eikä perse puutunut, mutta korkeampaa pleksiä siinä alkaa kaipaamaan
confused_orig.gif

Mä ostin tämmösen K1200 R perjantaina... :jippikaijee:itelle joululahjaksi, nyt vain sais jo kevät tulla...

Onnea uudelle pyörälle!
Tein vuosi sitten täsmälleen samoin eli ostin itselleni joululahjaksi GS:n. Odottavan aika on tosiaan pitkä...

Back