• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

K 1200 S

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pthuone
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

pthuone

New member
Moi!
Miten mielestänne s:ssä riittää matka-ajo ominaisuudet pitemmälle reissulle, joutuuko jalat tai selkä koetukselle, jos vertaa esim. GT:een?
Onko -05 mallisessa jotain erikoista tarkistettavaa tai testattavaa ostotilanteessa.
Kestääkö s kilometrejä yhtähyvin kuin gt?
Tuntuu ässiä vapautuvan saksassa uuden tieltä melkoisia määriä.

T: Petri
062802moto_prv.gif

06 muuttui kytkin. 05 kytkin laukesi ainakin biken kestotestissä. Sieltä voi irrota semmoinen lukkosokka ja mennän öljypumpun läpi. Uudemmassa ei moista ole. Vaihdelaatikkoakin on päivitelty, ym. Jos saksasta katselet, niin valkkaa joku 2007-malli tai tuoreempi, niin ei pitäisi tulla mitään kummempaa.

Itsellä otti ensimmäisenä ranteisiin. Helibarilta saa nätit tangon korottajat. Mulla on yhdet ylimääräiset tuommoiset MV:ltä:
1106316220-14331.jpg

Saa sopivasti, jos joku tarvitsee

Kyllä se matkapyöräksi kelpaa oikein hyvin, jos et ole kerinnyt tottua "sohva"-pyöriin.

Mulla oli alkuun kanssa tollaiset MV:n korotetut cliparit ja madalletut jalkatapit, mutta otin sitten pois, kun ei niitä sitten loppupelissä tarvinnutkaan.

Kovemmissa vauhdeissa alkuperäiset on paremmat.

Jois nyt olisin käytettyä ostamassa, niin en ostaisi 2005-mallista vaan vähän tuoreemman. Eipä olisi sitä jarrutehostintakaan häiritsemässä.

Kestosta en osaa sanoa mitään kun oma on vasta vähän yli 20 tuhatta ajettu.

Taitaa Bemarillakin mennä ne uuden mallin ensimmäiset yksilöt harjoitellessa, ennen kuin lastentaudit on korjattu.

Ei ole sohviin totuttu ei, viimeisin oma oli honda cb 500...

Mitä tarkoitit jarrutehostimen häirinnällä?

No ei, siis riittää ainakin mun mielestä - paitsi, että satula on himpun liian kova. Ei ota (minun) ranteisiin, enkä kaipaa minkään näköisiä korotuspalikoita tankoon - satulaa korotin 10 mm.
Mieluummin ottaisin ja otin hieman uudemman kuin nollavitosen, just noiden lastentautien vuoksi.
Kilometreistä en tiedä, mutta sama pyörähän tuo on tekniikaltaan lähes täysin.
Jarrutehostimen häirintä tarkoittanee sitä, että uudemmissa ei ole tehostimella varustettuja jarruja. Muuttuiko se 07, vai.. Silti sama teho, jos ei parempikin. Toisaalta aiemman K 12 RS:n servoissa ainakaan mulla ei ollut mitään ongelmaa..

Back