Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tervetuloa.Kiinnostaa.
On.Olikos "opettaja" jo tiedossa? Minä en ainakaan tulkinnut tuosta ketjusta kuin tukun kiinnostuneita mahdollisia oppilaita?
Huu? Eli kukas & millä kokemuksella? (ihan uteliaisuudesta kysyn - ISO KÄSI sille, että vapaaehtoisia riittää)On.Olikos "opettaja" jo tiedossa? Minä en ainakaan tulkinnut tuosta ketjusta kuin tukun kiinnostuneita mahdollisia oppilaita?
Torsti on ainakin minua kysynyt. En tiedä olenko kelvannut mutta kokemusta on vuosilta 1987-2006 omista K-pyöristä ja niiden huoltamisista ynnä lukemattomista tuttujen pyöristä, joita olen hoitanut. Moottoria en ole joutunut purkamaan mutta miltei kaiken muun. Ja tietäjät tietää että K-pyörä on helppo ja selkeä huoltaa vasta-alkajankin kunhan joku vaan neuvoo alkuun.Huu? Eli kukas & millä kokemuksella? (ihan uteliaisuudesta kysyn - ISO KÄSI sille, että vapaaehtoisia riittää)On.Olikos "opettaja" jo tiedossa? Minä en ainakaan tulkinnut tuosta ketjusta kuin tukun kiinnostuneita mahdollisia oppilaita?
En minä ole muualta kysellytkään, kun ilmoitit olevasi käytössä. Otan yhteyttä ensi viikon alussa.Torsti on ainakin minua kysynyt. En tiedä olenko kelvannut mutta kokemusta on vuosilta 1987-2006 omista K-pyöristä ja niiden huoltamisista ynnä lukemattomista tuttujen pyöristä, joita olen hoitanut. Moottoria en ole joutunut purkamaan mutta miltei kaiken muun. Ja tietäjät tietää että K-pyörä on helppo ja selkeä huoltaa vasta-alkajankin kunhan joku vaan neuvoo alkuun.Huu? Eli kukas & millä kokemuksella? (ihan uteliaisuudesta kysyn - ISO KÄSI sille, että vapaaehtoisia riittää)On.Olikos "opettaja" jo tiedossa? Minä en ainakaan tulkinnut tuosta ketjusta kuin tukun kiinnostuneita mahdollisia oppilaita?
Kuitti...En minä ole muualta kysellytkään, kun ilmoitit olevasi käytössä. Otan yhteyttä ensi viikon alussa.Torsti on ainakin minua kysynyt. En tiedä olenko kelvannut mutta kokemusta on vuosilta 1987-2006 omista K-pyöristä ja niiden huoltamisista ynnä lukemattomista tuttujen pyöristä, joita olen hoitanut. Moottoria en ole joutunut purkamaan mutta miltei kaiken muun. Ja tietäjät tietää että K-pyörä on helppo ja selkeä huoltaa vasta-alkajankin kunhan joku vaan neuvoo alkuun.Huu? Eli kukas & millä kokemuksella? (ihan uteliaisuudesta kysyn - ISO KÄSI sille, että vapaaehtoisia riittää)On.Olikos "opettaja" jo tiedossa? Minä en ainakaan tulkinnut tuosta ketjusta kuin tukun kiinnostuneita mahdollisia oppilaita?