K100 RS 16V Ohjausiskari

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juke
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Juke

New member
Bemun ohjausiskari tiputtelee öljyä. Ilmeisesti iskari on purettavissa. Olisiko asiantuntijoilla tietoa, minkä kokoiset stefat pitää hankkia? Uusi iskari taitaa maksaa noin 200 egee. Steffat tulisivat halvemmiksi....

- - - -

Iskari ei näyttänyt olevan purettavaa mallia, vaikka jollakin jenkkifoorumilla näin väitettiin. Olisiko ehdotusta iskarista, jos en hankkisi alkuperäistä (Moto-bins)?

Keväällä hankitun pyörän toisessa etuputkessa oli öljyä yksi desi neljän sijaan. Stefa oli varmaan jo vuosia vuotanut, koska eturengas oli kulunut toiselta reunalta. Nyt takaiskarina on Ikonin säädettävä ja edessä progressiiviset jouset. Ajo-ominaisuudet paranivat selvästi. Ajo-ominaisuuksiin vaikutti myös eturenkaan vaihto.

Samalla tuli asennettua (tuunattua) teräspunosjarruletkut. Mitään eroa en 20 vuotta käytössä olleisiin letkuihin en jarrutuksessa kuitenkaan huomannut.
 
Ehdottamasi vaihtoehto ei ole sopiva oheisen viestin perusteella:

"No! the part for the K100RS 16V cost 229,-€ + shippingcost.
greetings from Christian"

Kiitokset joka tapauksessa avusta!

Lähetin kyselyn Motorrad-Starkille illalla yhdeksältä. Seuraavana aamjuna Suomen aikaan klo 6.06 sain jo vastauksen. Nopeaa palvelua!

Jukka
 
Heitä se ohjausiskari menemään.
Ei sitä oikeasti tarvita tuossa pyörässä.

Pekka
omg.gif
omg.gif
omg.gif
 
Taidat hyvinkin olla oikeassa. Näin maalaisjärjellä ajateltuna ohjausiskarista saattaa olla hyötyä tässä pyörämalllissa alle 5-kympin vauhdissa, kun tiessä on pitkittäisuria.

Ajoharjoitukset teen kotiseudullani Sulkava - Puumala -tiellä
062802jumpie_prv.gif
, jossa ohjausiskarin vikaa ei huomaa. 20-vuotta vanha ja äskettäin "tuunattu" alusta toimii mielestäni  erittäin hyvin. Enpä olisi uskonut, että 4-tuhannen euron mopon ajo-ominaisuudet ovat näinkin hyvät.
 
Back
Ylös