Juke
New member
Bemun ohjausiskari tiputtelee öljyä. Ilmeisesti iskari on purettavissa. Olisiko asiantuntijoilla tietoa, minkä kokoiset stefat pitää hankkia? Uusi iskari taitaa maksaa noin 200 egee. Steffat tulisivat halvemmiksi....
- - - -
Iskari ei näyttänyt olevan purettavaa mallia, vaikka jollakin jenkkifoorumilla näin väitettiin. Olisiko ehdotusta iskarista, jos en hankkisi alkuperäistä (Moto-bins)?
Keväällä hankitun pyörän toisessa etuputkessa oli öljyä yksi desi neljän sijaan. Stefa oli varmaan jo vuosia vuotanut, koska eturengas oli kulunut toiselta reunalta. Nyt takaiskarina on Ikonin säädettävä ja edessä progressiiviset jouset. Ajo-ominaisuudet paranivat selvästi. Ajo-ominaisuuksiin vaikutti myös eturenkaan vaihto.
Samalla tuli asennettua (tuunattua) teräspunosjarruletkut. Mitään eroa en 20 vuotta käytössä olleisiin letkuihin en jarrutuksessa kuitenkaan huomannut.
- - - -
Iskari ei näyttänyt olevan purettavaa mallia, vaikka jollakin jenkkifoorumilla näin väitettiin. Olisiko ehdotusta iskarista, jos en hankkisi alkuperäistä (Moto-bins)?
Keväällä hankitun pyörän toisessa etuputkessa oli öljyä yksi desi neljän sijaan. Stefa oli varmaan jo vuosia vuotanut, koska eturengas oli kulunut toiselta reunalta. Nyt takaiskarina on Ikonin säädettävä ja edessä progressiiviset jouset. Ajo-ominaisuudet paranivat selvästi. Ajo-ominaisuuksiin vaikutti myös eturenkaan vaihto.
Samalla tuli asennettua (tuunattua) teräspunosjarruletkut. Mitään eroa en 20 vuotta käytössä olleisiin letkuihin en jarrutuksessa kuitenkaan huomannut.