No juu, tässä voisi vetää vähän kotiinpäin jos kehtaisi...
Mulla olisi nimittäin ylimääräiseksi jäänyt LT:n CD-vaihtaja sinne oikeaan sivulaukkuun.
Saisit sen sopivasti - sanotaanko vaikka satasella..
Seuraavaksi kysyt, että miten sen saa toimimaan pyörässä, josta se tehtaalta on jäänyt puuttumaan? Pakko siihen on rehellisesti vastata, että vaatii johtosarjan uusinnan, joka saattaa maksaa etwaksen verran...
Ja sitten jos hommaat sen johtosarjan saatat kysyä, että miksi se laatikko minulla on jäänyt ylimääräiseksi? Siihenkään kysymykseen en kehtaa olla vastaamatta, että heitin sen ulos sieltä sivulaatikosta ja laiton tilalle Apple 40 GB iPodin, johon mahtuu hieman enemmän musiikkia kuin 7 CD-levyllistä. Tätä varten tarvittiin Dension-nimisen firman tekemä Ice>Link -kaapelisarja, joka puolestaan kytkeytyy niihin CD-vaihtajan liitosjohtoihin, jotta sitä iPodia voi komentaa niillä stongan vasemman puolen nupeilla...
Kyllä se mun CD-vaihtaja edelleenkin on kaupan, mutta tiedätpä nyt ainakin, että niillekin on jo korvaaja löytynyt.
Sitten vielä yksi keino saada iPod kuulumaan mopossasi:
Hankit siihen esim Applen oman iTrip-nimisen FM-modulaattorin, joka siis lähettää musat 88.1 - 88.4 MHz:n taajuudella suoraan radioosi. Toimii Suomessa ihan kohtuullisesti, jossa ei ole kauheasti oikeita radioasemia noilla taajuuksilla.
Kaikissa tapauksissa vaatii hieman näpertelyä ja johtojen tinailua, mutta mikäs sen mukavampaa näin sydäntalvella...;-)
t. pozo