• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

K1200RS '00 matalammaksi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ftec
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

ftec

New member
Mitä keinoja on saada istumakorkeutta matalammaksi otsikon fillarista. Olen kuullut että matalampia satuloita olisi ehkä olemassa, mistähän niitä saisi. Entä onko mahdollista säätää iskareita alemmas? Käyttäjän kirjan saan vasta joskus myöhemmin, niin en pääse siitä nyt tsekkamaan jälkimmäistä vaihtoehtoa.

kiitti,

/risto

Onko penkki varmasti alimmassa asennossa?
Hyvä kysymys kun en heti nähnyt siinä mitään asentovaihtoehtoja? Hankalaa kun ei ole vielä noita käyttöohjeita. Mites siinä ne asennot vaihdetaan?

Kerkesin jo viedä verhoilijalle madallettavaksi, mutta sieltä soitettiin, että hankala tai kannattamaton homma ruveta madaltamaan kun päällinen ja pehmuste ovat yhtä "puuta".

Saan penkin takaisin huomenna, pitää sitten ihmetellä uudestaan. Takaiskareissa näyttäisi olevan mahdollisesti jonkinlainen säätö, kokemusta tästä?  Vai onkohan vain kovuuden säätö?

Minkähän näköinen on sinun jakkara, meinaan kun minusta tuntuu, että omassa tismalleen samanikäisessä ja samanmallisessa olisi ehkä madallettu istuin.

Omassa jakkarassa melkoisen voimakas lovetus kuljettajan kohdalla. Se on jopa hieman ikäänkuin montulla. Jos tuo minun istuin sattuisi olemaan madallettu versio, niin voisin vaihtaa ihan päittäin normaaliin. Ongelma siis kuitenkin siinä, että mistä tietää sen olevan madallettu tai normaali...

Olen kovastikin netistä bemuunkin istuimia katsellut korotettua versiota, mutten ole vielä uskaltautunut tilata, koska ulkomaankielentaito ja uskallus eivät tahdo riittää.

Omassani on kyllä myös kuoppa, mutta saisi olla matalampi. Muuten, tuo satula jonka olet löytänyt netistä ei näytä pahalta ja hintakaan ei ole kova. Pitääkin tutkaista tarkemmin, jos vaikka edellyttävät vanhan satulan runkoa tilalle.

Jos en löydä sp osoitettasi, niin postaa mulle sp osoitteesi, niin laitan kuvan näytille. Oisko sulla kuvaa omastasi?

Kyllä siellä mun postikin pitäisi olla näkyvissä.

Tuossa pari kuvaa yhdeltä raikkaalta työmatka-aamulta Helsingin päästä... Vähän huonoja kuvia, kun ovat kännyllä otettuja, mutta varmaan tuolin malli selkiää. Istuin on molemmissa kuvissa siis ala-asennossa.

On kyllä fiksun näköistä systeemiä siellä netistä tilattavissa. Olen erilaisia kuvioita, värejä ja varusteluita katsellut.

8143010478537434157orig.jpg

8143010478537434158orig.jpg

Laitan pari kuvaa sähköpostilla tulemaan. Nämä kuvat ovat mitä ovat, kauppiaan kuvia. Jos siellä kuvassa näkyy valkoisia tahroja, niin ne ovat itse kuvassa, ei satulassa.

Ehkä vähän ovat erilaisia, mutta mahdoton näköjään sanoa kuvien perusteella kuitekaan, pitäisi melkeinpä käytännössä katsella.

Moi,
olisi kellarissa yksi k1200rs -01:n satula ylimääräisenä, perusmalli, voin sitä luopua edullisesti jos kiinnostaa.

T: Arto

Back