Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heh, tuohon ilmiöön olen törmännyt ennenkin...On Espoon pojilla ikkunat vissiin metsän suuntaanTampereen Heinolla asiasta tiedettiin ja odottivat osien saamista Suomeen. Sen sijaan Espoon Heinolla oltiin täysin tietämättömiä.
Ei ne taida mitään kutsuja lähetellä, joissakin pyörissä särähtää ja joissakin ei.Minä vien oman mopon remppaan jos kutsuvat. Koska takuu on voimassa vielä toista vuotta, en ole huolestunut. Sitä odotellessa![]()
No siis... mullahan on yliylivuotinen mopo eli 2006 vaikkakin 2008 käyttöön otettu. Täytyypä kuulostella särähdyksiä ja sanoa siitä sitten 10000km huollossa, JOS.....Ei ne taida mitään kutsuja lähetellä, joissakin pyörissä särähtää ja joissakin ei.Minä vien oman mopon remppaan jos kutsuvat. Koska takuu on voimassa vielä toista vuotta, en ole huolestunut. Sitä odotellessa![]()
Ainakin mulle selitettiin, että aikaisemmin käytettiin mekaanista kiristintä, joka saattaa alkaa vaarattomasti särähtämään. Myöhemmin on otettu käyttöön hydraulinen kiristin, se myös vaihdetaan jos "vanhanmallisessa" kiristimessä ongelma ilmenee.
Näin siis kerrottiin maallikolle.
Huollatin pyöräni samassa liikkeessä, josta sinäkin ttuttu ostit pyöräsi, vaihtoivat mukisematta kiristimen uuden malliseen, kun huoltoa varatessa mainitsin särähdyksestä. Ei siis edelleenkään syytä huoleen.