• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

K5 / K6 vakuutukset ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mttm
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

mttm

New member
K5 tai K6 omistajat, voitteko hieman valaista vakuutusmaksujenne hintoja vuodessa / kesässä? Oon harkinnu ko. mallia, mut kun oon katellu vakuutusten hintoja, niin enpähän oikeen tiedä. Joo, tiedän, että näissä luokissa ne on aina kalliita, mut liikutaanko nyt niinku alle 1000€/vuosi vai reilusti yli. Kattelin aikaisempia juttuja, siellä kävi ilmi, että noin 1200€/vuosi jollakin 1000c omistajalla, mutta tuolla vakuutus osiossa nimim. pekkalo tai vastaava kertoi seuraavaa:

"gsx r 1000 k6 yhtiönä pohjola koko vuoden hinta 720€
bonukset 60/25%.. oli 100€ erolla halvempi kuin tapiola!"

TUOHAN KUULOSTAS JO SIEDETTÄVÄLTÄ VAI?
Niin ja tiedetään sekin että bonareistahan vuosimaksussa riippuu paljon....

Itellä täyskasko + liikenne turvassa alle 500 euron vuosimaksulla. Ja ajella voin ympäri vuoden. Täydet bonukset kylläkin molemmissa vakuutuksissa.

1000 -05
n. 1100 €/vuos pohjola.
20/60 bonnarit 150 omavastuu kaskossa

Aika oikein siel pohjolan vakuutuslaskurissa se menee.

itellä bonukset 30/70 Tapiolassa, ikää 26. n.1000€ vuosi. Menee vaan nyt vakutusyhtiö vaihtoon koska tapiolalla on ratavahingoissa 50% omavastuu
confused_orig.gif
Aika halvalta kuulostaa tuo 720€ itse kyselin kans ko. yhtiöltä niin oli n.100€ kallimpi kuin nyt mulla tapiolassa..

Back