• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

k7 1000 gsxr "limited edition"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juhis
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Juhis

New member
niinhän sitä tuli vannottua,että k6 kilogixuani en k7n vaihda.
tässä muutama kuva mopostani..  
062802moto_prv.gif

kuvat

smile_org.gif
oli pakko kokeilla ilman putkia, olis toi perä helvatisti paremman näköinen..

Mikäs tossa limited editionissa on erilaista siihen normiversioon? Eri vanteet ilmeisesti?

k7sta ei ole limited editionia. toi on vähän niinku k4 limited editionista kopioitu.. vanteet maalautin automaalaamossa..
k4 limited

Komia on! Yllättävän paljon tekee muuten näköä noi väritetyt vanteet!

Br, Mikko

Vanha ja tunnetusti hyvä tuunauskeino tuo vanteiden maalaus/kiillotus
cool.gif

Jos itse tekee pohjat ei se valutus paljoa maksa, oisko 100€ jotain... Riippuu tietysti onko kuinka tuttu tekijälle
033102beer_1_prv.gif

koko operaatio n.150e. sisältäen pohjat, ja uudet 90 asteen kulmassa olevat venttiilit.
ei kaveri alennuksia,ja kyseessä on "kuitillinen" hinta. renkaat ja jarrulevyt irroitin itse.
täällä turun seudulla hinta arviot oli 100-250e. ja monet automaalaamot eivät edes halunneet hommaa,koska kuulemma niin työläs?

levyt, vanteet, jalkatapit, kahvat, pleksi, hirviöputkisto, kilpiteline vaihtoon ni kyllähän tostakin ihan siistin saa.

smile_org.gif
No ei ole, on mun mielestä ihan liian tyhjän näkönen. Kyl noi kaksi putkea on ihan jees juttu, jos K7-K8:n laittaisin itselle niin molemmille puolille jäisi putki. Mut tää ny on mun mielipide eikä rajoita sun rakentelua
smile_org.gif
Hieno 'limitetti' sulla, vanteet on hienot!

smile_org.gif
No ei ole, on mun mielestä ihan liian tyhjän näkönen. Kyl noi kaksi putkea on ihan jees juttu, jos K7-K8:n laittaisin itselle niin molemmille puolille jäisi putki. Mut tää ny on mun mielipide eikä rajoita sun rakentelua  
smile_org.gif
 Hieno 'limitetti' sulla, vanteet on hienot!
no joo,eihän noi kaikki tuplaputketkaan rumia ole..
rupee vaan noi tupla sliparit olemaan melko järjettömän hintasia..

Back