Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rupes itteäkin kiinnostamaan toi vanteitten maalaus. Paljonko kustansi?k7sta ei ole limited editionia. toi on vähän niinku k4 limited editionista kopioitu.. vanteet maalautin automaalaamossa..
k4 limited
Vanha Gixxeristien sanonta "Jos ei se kulje, maalaa se".![]()
Piti jotain hölmöö täälläkin sanoa, koska noi omat sivut näköjään ei oikein toimi![]()
No ei ole, on mun mielestä ihan liian tyhjän näkönen. Kyl noi kaksi putkea on ihan jees juttu, jos K7-K8:n laittaisin itselle niin molemmille puolille jäisi putki. Mut tää ny on mun mielipide eikä rajoita sun rakenteluaoli pakko kokeilla ilman putkia, olis toi perä helvatisti paremman näköinen..![]()
no joo,eihän noi kaikki tuplaputketkaan rumia ole..No ei ole, on mun mielestä ihan liian tyhjän näkönen. Kyl noi kaksi putkea on ihan jees juttu, jos K7-K8:n laittaisin itselle niin molemmille puolille jäisi putki. Mut tää ny on mun mielipide eikä rajoita sun rakenteluaoli pakko kokeilla ilman putkia, olis toi perä helvatisti paremman näköinen..
Hieno 'limitetti' sulla, vanteet on hienot!![]()