Kaahailu nettiin - tuomio

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MattiR
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

MattiR

New member
Mistä näitä älykköjä riittää .. laittaa nyt esille .. voi luoja ..
luki luki
Jos vilmin laittaa kaikkien nähtäväksi .. niin ehkä siitä tuomio on ihan kohdallaan ..
033102bebe_1_prv.gif

Jep luin tuon saman Iltalehden sivuilta, missä oli myös linkkejä LP:n antamiin videoihin muista kaahailuista.
Video.
Uutinen.
Kannattaa katsoa myös muut "kaahailuvideot". Yhdessä noista on vain ilmeisesti tuo ylinopeus ainoana rikoksena.
Mitenkäs on, näkyvätkö nuo kännissä/huumeiden alaisena tai muun rikoksen takia ajetut ylinopeudet myös pelkästään ylinopeustilastoissa?

Anteeksi tylyn kuuluinen vastaukseni mutta mitä tekemistä tällä on moottoripyöräfoorumilla jossain muualla kuin off topicissa?

edittiä: unohtakaa koko känninen kommenttini, onhan se hyvä että turvallisuudesta keskustellaan vaikkei alkuperäinen uutinen pyöriin liittynytkään. Samassa liikenteessähän sitä ollaan.

Anteeksi tylyn kuuluinen vastaukseni mutta mitä tekemistä tällä on moottoripyöräfoorumilla jossain muualla kuin off topicissa?
Kirjoita youtubeen motorcycle ja katso kuinka monessa vedetään täysiä liikenteessä. Sama buumi autoilla ja mopoilla.

Mun mielestä sopii vallan hyvin otsikon "yleistä keskustelua turvallisuudesta" otsikon alle.

Sitä mä olen näissä poliisin videoissa aina ihmetellyt, että kuinka idiootti ihminen voi olla. Poliisi peesaa parin pyörän ja auton voimin ja toinen vielä kuvittelee oikeasti pääsevänsä karkuun.

Tollasilta pitäis jo oikeesti ottaa kortti viideksi vuodeksi pois ja auto/pyörä takavarikoida.

MItä tulee noihin youtube hölmöilyihin, niin tuo tuntuu olevan trendi. Videokuvaa on helppo napata vaikka kännykällä ja tokihan se pitää kavereille jakaa. Noi nuoret kun eivät vielä ole oppineet, että kun kerran pistää jotain nettiin niin sitä ei sieltä pois saa.

tähän juttuun on parikin ihmetystä omalta kohalta;
kuin noilla on aina noin kepeät sakot, köyhätkö vaan töpeksii?ja sit toiseks, olis toi hiano ammatti toi mp poliisi, sais vetää kahtasataa pitkin lakeuksia pillit päällä ja pujotella autojen seassa
buttrock.gif
062802moto_prv.gif
biggrin.gif

ja sit toiseks, olis toi hiano ammatti toi mp poliisi, sais vetää kahtasataa pitkin lakeuksia pillit päällä ja pujotella autojen seassa
buttrock.gif
062802moto_prv.gif
biggrin.gif
Monesti itsekki ihmetellyt heidän ajamistaan. Ei siis pelkästään noita takaa-ajoja. Olen nähnyt vaikka kuinka monta kertaa kun mp-poliisi vetää kovaa ylinopeutta ilman että olis majakat tai pillit päällä.

Ja tiedän kyllä että heillä on "virkatehtävän suorittamiseksi" lupa ajaa ylinopeutta myös ilman em. merkkilaitteita - hohhoijjaa

Eli on vaan lupa ajaa ihan niin kovaa kuin haluaa koska haluaa.
062802jumpie_prv.gif

ja sit toiseks, olis toi hiano ammatti toi mp poliisi, sais vetää kahtasataa pitkin lakeuksia pillit päällä ja pujotella autojen seassa
buttrock.gif

062802moto_prv.gif

biggrin.gif
Monesti itsekki ihmetellyt heidän ajamistaan. Ei siis pelkästään noita takaa-ajoja. Olen nähnyt vaikka kuinka monta kertaa kun mp-poliisi vetää kovaa ylinopeutta ilman että olis majakat tai pillit päällä.

Ja tiedän kyllä että heillä on "virkatehtävän suorittamiseksi" lupa ajaa ylinopeutta myös ilman em. merkkilaitteita - hohhoijjaa

Eli on vaan lupa ajaa ihan niin kovaa kuin haluaa koska haluaa.  
062802jumpie_prv.gif
Mä vaan en oikein jaksa ymmärtää noita takaa-ajoja varsinkaan taajamissa. Se joka on karkuun lähtenyt niin hänellä on se jo mielessä että karkuun pitää päästä... semmoinen se ihmismieli on.

Niinkuin tuolla Iltalehden videoissa jossa poliisit ajaa sitä moottoripyörää takaa Äänekosken suunnassa... taajamassa ja hemmetinmoista vauhtia. Vaikka kuinka pillit on päällä ja hälytysajossa, ei niitä pillejä välttämättä aina muut kuule jos olet autossa jossa poppi soi ja tuuppaat sieltä jostain mäennyppylän tai mutkan takaa pihasta poliisiauton eteen, niin siinä sitten ollaan...

"ja sit toiseks, olis toi hiano ammatti toi mp poliisi, sais vetää kahtasataa pitkin lakeuksia pillit päällä ja pujotella autojen seassa
buttrock.gif
062802moto_prv.gif
biggrin.gif
"

En minä malttaisi ajaa vaan kahtasataa jos oisin mp-poliisi lakeuksilla sillä viininpunaisella siviilipoliisi R1:llä joka käy Stadissakin väijymässä superrikollisia kaahareita , kyllä ois pakko saada vetää kovempaa
062802jumpie_prv.gif
idea3.gif

buttrock.gif

062802moto_prv.gif

biggrin.gif
Onko varma, että se 200 km/h porhaltava poliisi on iloinen ammatin tästä puolesta? Entäs jos sitä v*tuttaa ajella henkensä kaupalla puusilmäautoilijen joukossa?

buttrock.gif

062802moto_prv.gif

biggrin.gif
Onko varma, että se 200 km/h porhaltava poliisi on iloinen ammatin tästä puolesta? Entäs jos sitä v*tuttaa ajella henkensä kaupalla puusilmäautoilijen joukossa?
No eikös tässä päästäkin siihen ammatinvalintakysymykseen???
Jos varmaksi tietäisi että siellä LP:ssä tuommoisia olisi, niin voisi ihmetellä, että miksi sitten ajavat niin että pelottaa ja v*tuttaa. Olisi sinne ollut tulossa kuskeja jotka eivät moisista oireista kärsi, mutta eihän sinne semmoiset pääse  
biggrin.gif
.

Jos varmaksi tietäisi että siellä LP:ssä tuommoisia olisi, niin voisi ihmetellä, että miksi sitten ajavat niin että pelottaa ja v*tuttaa. Olisi sinne ollut tulossa kuskeja jotka eivät moisista oireista kärsi, mutta eihän sinne semmoiset pääse  
biggrin.gif
.
Joo, minäkin jätän vastaamatta puhelimeen kun epäilen olevan tulossa v-mäinen puhelu ja vaikeat sähköpostit tumppaan heti roskikseen. Tuommoiset stressaavat tilanteet aiheuttaa turhia sairauslomia. Että työnantajan etua minä vaan olen ajanut ja työssä viihtymistä edistänyt. Hyvin olenkin viihtynyt. Kirjallinen irtisanomisvaroitus työpöydällä hieman hämmentää...

biggrin.gif

Minä taasen vastaan puhelimeen aina .. mutku kukaan ei koskaan soita ..  
nixweiss.gif
Jos olisit Turkulainen,odottaisit joka päivä tunnetuimman Turkulaisen ystävän Mulgukan soittoa,ei ol mulgukka soittanu
wink.gif

Meinasin heittää vitsin neiti-ajasta,mutta huomasin ettei sen numeroa löydy enää luettelosta? Muistaakseni sieltä sai tilata herätyksenkin muinoin?Niin ne ajat muuttuu,nyt oli vain numeroita pedofiilien uhreille, tupakasta eroon haluaville ja hiv-positiivisille
sad_orig.gif

Palatakseni Maantietoon,Suomineidollahan oli aikoinaan kaksi kättä,nyt vain yksi. Ja jos tampere on suomineidon napa,niin mikä on Turku?
cool.gif

Mä vaan en oikein jaksa ymmärtää noita takaa-ajoja varsinkaan taajamissa. Se joka on karkuun lähtenyt niin hänellä on se jo mielessä että karkuun pitää päästä... semmoinen se ihmismieli on.

Niinkuin tuolla Iltalehden videoissa jossa poliisit ajaa sitä moottoripyörää takaa Äänekosken suunnassa... taajamassa ja hemmetinmoista vauhtia. Vaikka kuinka pillit on päällä ja hälytysajossa, ei niitä pillejä välttämättä aina muut kuule jos olet autossa jossa poppi soi ja tuuppaat sieltä jostain mäennyppylän tai mutkan takaa pihasta poliisiauton eteen, niin siinä sitten ollaan...
Jos tietäisit poliisien jättävän leikin kesken, aina kun vedät luistit ylös, niin voisit itsekin harkita karkuun lähtöä taajamassa, mutta nyt kun tiedät, että poliisi pysyy perässäsi vaikka ikuisuuden, tai niin kauan että sinulta bensa loppuu, niin et varmaan halua lähteä karkuun, etkä välttämättä edes tee rikosta, jonka takia karkuun olisit lähtenyt. Ei poliisit välttämättä oikeasti halua ajaa kahtasataa, kun joutuvat vaarantamaan myös oman henkensä, jotta saisivat itselleen ja ympäristölleen vaarallisen kuljettajan pois liikenteestä.
Se on vähän sama, kuin tämä "poliisin tappo on murha" juttu, poliisiahan siinä suojellaan, koska joutuu vaarantamaan henkensä meidän muiden puolesta.
Tulipahan tilitettyä, tervehenkinen väittely on aina kivaa, vaikka eksyykin yleensä aiheesta
tounge.gif

... Niin ne ajat muuttuu,nyt oli vain numeroita pedofiilien uhreille, tupakasta eroon haluaville ja hiv-positiivisille
sad_orig.gif
Juuri kun oltiin typykän kanssa muhinointiin alkamassa, niin se
kesken kaiken kysäisi, että
- Eihän sulla vain ole HIViä?
- Mitä - hiviäkö? No ei tietenkään - kuinnii?
- No kun mä en haluu sitä toista kertaa.
shaun.gif

Luojan lykky, että jotkut ovat uteliaita ja puheliaita ..

Back