Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kirjoita youtubeen motorcycle ja katso kuinka monessa vedetään täysiä liikenteessä. Sama buumi autoilla ja mopoilla.Anteeksi tylyn kuuluinen vastaukseni mutta mitä tekemistä tällä on moottoripyöräfoorumilla jossain muualla kuin off topicissa?
Anteeksi tylyn kuuluinen vastaukseni mutta mitä tekemistä tällä on moottoripyöräfoorumilla jossain muualla kuin off topicissa?
Monesti itsekki ihmetellyt heidän ajamistaan. Ei siis pelkästään noita takaa-ajoja. Olen nähnyt vaikka kuinka monta kertaa kun mp-poliisi vetää kovaa ylinopeutta ilman että olis majakat tai pillit päällä.ja sit toiseks, olis toi hiano ammatti toi mp poliisi, sais vetää kahtasataa pitkin lakeuksia pillit päällä ja pujotella autojen seassa![]()
![]()
![]()
Mä vaan en oikein jaksa ymmärtää noita takaa-ajoja varsinkaan taajamissa. Se joka on karkuun lähtenyt niin hänellä on se jo mielessä että karkuun pitää päästä... semmoinen se ihmismieli on.Monesti itsekki ihmetellyt heidän ajamistaan. Ei siis pelkästään noita takaa-ajoja. Olen nähnyt vaikka kuinka monta kertaa kun mp-poliisi vetää kovaa ylinopeutta ilman että olis majakat tai pillit päällä.ja sit toiseks, olis toi hiano ammatti toi mp poliisi, sais vetää kahtasataa pitkin lakeuksia pillit päällä ja pujotella autojen seassa![]()
![]()
![]()
Ja tiedän kyllä että heillä on "virkatehtävän suorittamiseksi" lupa ajaa ylinopeutta myös ilman em. merkkilaitteita - hohhoijjaa
Eli on vaan lupa ajaa ihan niin kovaa kuin haluaa koska haluaa.![]()
Onko varma, että se 200 km/h porhaltava poliisi on iloinen ammatin tästä puolesta? Entäs jos sitä v*tuttaa ajella henkensä kaupalla puusilmäautoilijen joukossa?ja sit toiseks, olis toi hiano ammatti toi mp poliisi, sais vetää kahtasataa pitkin lakeuksia pillit päällä ja pujotella autojen seassa![]()
![]()
![]()
No eikös tässä päästäkin siihen ammatinvalintakysymykseen???Onko varma, että se 200 km/h porhaltava poliisi on iloinen ammatin tästä puolesta? Entäs jos sitä v*tuttaa ajella henkensä kaupalla puusilmäautoilijen joukossa?ja sit toiseks, olis toi hiano ammatti toi mp poliisi, sais vetää kahtasataa pitkin lakeuksia pillit päällä ja pujotella autojen seassa![]()
![]()
![]()
Joo, minäkin jätän vastaamatta puhelimeen kun epäilen olevan tulossa v-mäinen puhelu ja vaikeat sähköpostit tumppaan heti roskikseen. Tuommoiset stressaavat tilanteet aiheuttaa turhia sairauslomia. Että työnantajan etua minä vaan olen ajanut ja työssä viihtymistä edistänyt. Hyvin olenkin viihtynyt. Kirjallinen irtisanomisvaroitus työpöydällä hieman hämmentää...Jos varmaksi tietäisi että siellä LP:ssä tuommoisia olisi, niin voisi ihmetellä, että miksi sitten ajavat niin että pelottaa ja v*tuttaa. Olisi sinne ollut tulossa kuskeja jotka eivät moisista oireista kärsi, mutta eihän sinne semmoiset pääse.![]()
Jos olisit Turkulainen,odottaisit joka päivä tunnetuimman Turkulaisen ystävän Mulgukan soittoa,ei ol mulgukka soittanuMinä taasen vastaan puhelimeen aina .. mutku kukaan ei koskaan soita ..![]()
Jos tietäisit poliisien jättävän leikin kesken, aina kun vedät luistit ylös, niin voisit itsekin harkita karkuun lähtöä taajamassa, mutta nyt kun tiedät, että poliisi pysyy perässäsi vaikka ikuisuuden, tai niin kauan että sinulta bensa loppuu, niin et varmaan halua lähteä karkuun, etkä välttämättä edes tee rikosta, jonka takia karkuun olisit lähtenyt. Ei poliisit välttämättä oikeasti halua ajaa kahtasataa, kun joutuvat vaarantamaan myös oman henkensä, jotta saisivat itselleen ja ympäristölleen vaarallisen kuljettajan pois liikenteestä.Mä vaan en oikein jaksa ymmärtää noita takaa-ajoja varsinkaan taajamissa. Se joka on karkuun lähtenyt niin hänellä on se jo mielessä että karkuun pitää päästä... semmoinen se ihmismieli on.
Niinkuin tuolla Iltalehden videoissa jossa poliisit ajaa sitä moottoripyörää takaa Äänekosken suunnassa... taajamassa ja hemmetinmoista vauhtia. Vaikka kuinka pillit on päällä ja hälytysajossa, ei niitä pillejä välttämättä aina muut kuule jos olet autossa jossa poppi soi ja tuuppaat sieltä jostain mäennyppylän tai mutkan takaa pihasta poliisiauton eteen, niin siinä sitten ollaan...
Juuri kun oltiin typykän kanssa muhinointiin alkamassa, niin se... Niin ne ajat muuttuu,nyt oli vain numeroita pedofiilien uhreille, tupakasta eroon haluaville ja hiv-positiivisille![]()