Thundercatin kaasuttimet [Keihin CVKD36 * 4] vaativat synkronointia. Ajattelin säätää ne itse vesivaaka-tyylisellä alipainemittarilla, jonka meinasin rakennella. Kuitenkin kaasarien anatomia on hakusessa sen verran, että olisi hyvä tietää etukäteen, paljon pyörää pitää purkaa.
Jos joku on tehnyt tämän itse tai nähnyt, niin kysyn: Onko ilmansuodatinkotelo irrotettava, että pääsee käsiksi kaasareiden synkkausrööreihin? Entä onko Thundercatissa valmiit letkut, nipat vai pelkät kierteelliset reiät joihin mittausletkut laitetaan? Onko kaasareiden väliset paineensäätöruuvit hyvin näkösällä?
Pelkällä varovaisella tankin raottamisella ei tullut juuri hullua hurskaammaksi ja vaikutti siltä, että kaasareiden etupuolelle ei ole asiaa ilman putsarikotelon irrottamista. Rungon oikealla puolella näytti olevan kaksi sen oloista letkua, että ne voisivat olla tuota synkkausta varten. En kuitenkaan nähnyt vasemmalla puolella vastaavia. Silti elättelen pieniä toiveite, että pelkkä tankin irrotus riittäisi...
Jos joku on tehnyt tämän itse tai nähnyt, niin kysyn: Onko ilmansuodatinkotelo irrotettava, että pääsee käsiksi kaasareiden synkkausrööreihin? Entä onko Thundercatissa valmiit letkut, nipat vai pelkät kierteelliset reiät joihin mittausletkut laitetaan? Onko kaasareiden väliset paineensäätöruuvit hyvin näkösällä?
Pelkällä varovaisella tankin raottamisella ei tullut juuri hullua hurskaammaksi ja vaikutti siltä, että kaasareiden etupuolelle ei ole asiaa ilman putsarikotelon irrottamista. Rungon oikealla puolella näytti olevan kaksi sen oloista letkua, että ne voisivat olla tuota synkkausta varten. En kuitenkaan nähnyt vasemmalla puolella vastaavia. Silti elättelen pieniä toiveite, että pelkkä tankin irrotus riittäisi...