Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mie tilasin tuon. Saas nähdä koska tulee ja osaanko käyttää.Jos olet jo säädöt ite tehnyt niin ostappa työkalu ja synkkaa itse, helppo homma.
http://www.carbtune.com/
-J-
Yksikkö on bar.Ite olen synkkaillut ruiskuja tällaisilla: mittarit. Tyhjäkäynnillä mittarit nousee muistaakseni tuohon -0.4 tietymille, mittayksikköä en kyllä muista.
Oletko muuten kokeillut miten ko. mittarit kalibroitu.Ite olen synkkaillut ruiskuja tällaisilla: mittarit. Tyhjäkäynnillä mittarit nousee muistaakseni tuohon -0.4 tietymille, mittayksikköä en kyllä muista.Mitäs suuruusluokkaa alipaineet ovat? Josko jaksas askarrella tollasen virityksen itsekkin näin kevääntuloa odotellessa.
En ole koskaan kokeillut kuinka tarkasti nuo mittarit keskenään on synkissä. Mutta korvakuulolta kun nuo mittarit saa näyttämään samaa niin Busa kehrää nätisti tyhjäkäyntiä.Oletko muuten kokeillut miten ko. mittarit kalibroitu.Ite olen synkkaillut ruiskuja tällaisilla: mittarit. Tyhjäkäynnillä mittarit nousee muistaakseni tuohon -0.4 tietymille, mittayksikköä en kyllä muista.Mitäs suuruusluokkaa alipaineet ovat? Josko jaksas askarrella tollasen virityksen itsekkin näin kevääntuloa odotellessa.
Sen verran omakohtaista että hirveästi en luottaisi. Ostin Lousilta tarjoushintaan muistaakseni 40 pari vuotta sitten. Piruuttani kokeilin samaa reikään mittari kerrallaan ja skaala oli noin 2 senttiä suuntaan ja toiseen![]()
Ainoo mitä säästin siitä oli letkut ja adapterit, loput sekajätteeseen ja Carbtune tilaten Englannista.
Siihen olen ollut "tosityytyväinen".