• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kaasari tulvii

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bösse
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Bösse

New member
Elikkä olis tollainen vm.92 Gsx-r 750w ja vasen kaasari tulvii. Heti kun pyörän käynnistää rupeaa bensaa valumaan kaasarin tiivisteestä. Kaasari käytetty auki ja tiiviste vaihdettu, toimi noin 100km ja taas tulvii.  Sen ajan kun oli tiivis toimi normaalisti mutta kun rupesi tulvimaan niin kierroksilla n.3000-7000rmp ei kunnon tehoja. Kun kierroket meni yli 7000rmp niin kiihtyi normaalisti.
Tulpilla ajettu 200km.

Missä vika???
nixweiss.gif
 
vaihdoitko sinne pelkän tiivisteen vai koko kaasarin korjaussarjan?

omassa giksussa viime kesänä tulvi kaksi kaasaria. laitoin korjaussarjat ja tulviminen loppui.

oli neulaventtiilit vai mitä ne on, kulunut sen verran että ei sulkenu kunnolla vaikka kohot nousi yläasentoon.
 
vaihdoitko sinne pelkän tiivisteen vai koko kaasarin korjaussarjan?

omassa giksussa viime kesänä tulvi kaksi kaasaria. laitoin korjaussarjat ja tulviminen loppui.

oli neulaventtiilit vai mitä ne on, kulunut sen verran että ei sulkenu kunnolla vaikka kohot nousi yläasentoon.
Pelkän tiivisteen vaihdoin. Pyörä jätti tien päälle kun bensaa vuoti niin paljon.
crazy.gif
 
vaihdoitko sinne pelkän tiivisteen vai koko kaasarin korjaussarjan?

omassa giksussa viime kesänä tulvi kaksi kaasaria. laitoin korjaussarjat ja tulviminen loppui.

oli neulaventtiilit vai mitä ne on, kulunut sen verran että ei sulkenu kunnolla vaikka kohot nousi yläasentoon.
Pelkän tiivisteen vaihdoin. Pyörä jätti tien päälle kun bensaa vuoti niin paljon.
crazy.gif
suosittelen että hommaat Storm:ilta ne korjaussarjat.
vaihdoin itte kaikkiin kaasareihin ja maksoi jotain 80€ yhteensä
 
Neulaventtiili vika. Eli se venttiili joka on bensaputken jälkeen, ennen kohokammiota.
cool.gif
Voit koittaa myös koputtelua kaasarin kylkeen, esim ruuvvarin massapäällä josko siellä olis vaan roska.
 
Neulaventtiili vika. Eli se venttiili joka on bensaputken jälkeen, ennen kohokammiota.  
cool.gif
Voit koittaa myös koputtelua kaasarin kylkeen, esim ruuvvarin massapäällä josko siellä olis vaan roska.
Pitää ruveta tänään katsomaan mitä se on syönyt kun tulee stormilta korjaussarja.
Kiitos neuvoista
smile_org.gif
 
En tiedä miten tämä sivusto toimii nii länttäsen tänne tän teksti kun saman aiheen alla on että kun mulla toi kaasari alkaa vuotamaan heti kun bensahanan pistää päälle niin mikäs siinä on oikein vikana. Purin nyt ton kaasarin aikaslailla osiin ja mietin että voiko se vaikuttaa kun neulan sokka ja kohon akseli ovat molemmat vähän vinoja?
 
Arvaisin että kohoon kiinnitetty neulaventtiili jumittaa auki ja vuotaa, tai sen istukassa/alla oleva o-rengas vuotaa. Neula ei liity kaasarin bensapinnan säätelyyn, vain neulaventtiili+koho.
 
Itse saman käynyt läpi FZR:n kanssa. Suosittelen että hommaat kaikkiin kurkkuihin sen korjaussarjan ja vaihdat kaikki kerralla. Mulla kun eka alkoi tulvia ja korjasin sen, ongelma siirtyi uuteen kurkkuun ja lopulta olin sitten fixannut jokaisen kurkun korjaussarjalla. Siihen loppui vuodot ja hyvin on toiminut nyt.
 
Back
Ylös