Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuulostaapa vakavalta! oiskos se ny ihan vaan kuljetuksessa noin pahasti menny? Veikkaisin kyllä tota peten esittämää kumin liikahdusta... Ei muuta kun kumi kohilleen ja pientä herkistelyä CRC:llä tai vastaavalla, ite ainaki koittasin ensiavuksi jotain tommosta ennen suurempia projektejaJoudut purkamaan kaasukahvan. Kaasukahvantuppi halki tai jopa itse kahva tupen alta vääntyny. Onhan vaijerit kondiksessa ja öljytty.
kahva ei palaudu normaaliin tapaan, eli kierrokset jää huutamaan kun väännän kahvasta ja lasken kätöseni irti.Siis oliko tässä nyt ongelmana, että kierrokset ei laske vai että kaasukahva ei palaudu.
Tostahan säädetään vain kahvan välys, vaiko eikö, mitähä?Niin voihan toi johtua siitä vaijerin säädöstä. Kokeiles kierrellä sitä säätömutteria, joka löytyy ainakin thundercatissa siitä virtalukon ja mittariston välimaastosta. Kumi vaan rohkeesti pois päältä ja säätämään.
Ainakin omassa catissa kun tuosta säätä välyksen "riittävän" pieneksi, niin kahva ei enää palaudu kunnolla. Näin mä muistelisin kun syksyllä välystä sopivaksi säätelin.Tostahan säädetään vain kahvan välys, vaiko eikö, mitähä?
Siis jos kaikki osat on kunnossa ni ei tuolla voi olla merkitystä.
Mun mielipide. Paitsi tietty jos se on jotenkin paskana tai siellä on sitä välissä.
Siis oliko tässä nyt ongelmana, että kierrokset ei laske vai että kaasukahva ei palaudu.
Muuten tuo, että kiristys parantais palautumista kuulostaa oudolta. Eikös se systeemi kuitenkin jousivoimalla palaudu vaikka koko palautusvaijerin poistais..