• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kaasu ongelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja battery
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

battery

New member
062802moto_prv.gif
:ssani sellainen ongelma kun päästää kaasusta irti ajon aikana niin jättää korkeelle kierrokset hetkellisesti eli ei niin kun palauta kaasua täydellisesti heti ja sit rupee tiputtaa pikku hiljaa siihen 1200rpm:ään,mistä vois penkoo mokomaa vikaa ja onko mahdollista että neulat niin kuluneet toi jotain että sen takia tekisi sitä koska motolla ei oo ajettu kun 44800km??!!
withstupid.gif
..Olen kumminkin katsonut jo kaasuvaijerit läpi ja voidellut ne ja se puoli tuntuu toimivan eli kaasu palautuu normaali tavalla!!

mulla oli sama juttu En:ssä kun sen ostin eli kierrokset laski todella valumalla alaspäin kun kaasusta hölläs.asia korjaantu sillä kun ruuvas tyhjäkäyntiruuvista mukamas kierroksia pienemmälle,tyhjäkierrokset ei laskenu kuin aavistuksen mutta nyt tipahtaa tyhjäkäynnille samantien kun kaasusta höllää.jokuu oli varmaan ruuvannu sen tappiin asti joskus
nixweiss.gif
.

Kaasuttimien synkronoinnista kannattaa lähteä liikkeelle. Samalla kannattaa tarkistaa ettei ole imukauloissa halkemia tai jotain muuta josta se saisi ylimääräistä ilmaa.

Tyhjäkäyntiruuvin pitäisi kyllä vaikuttaa selkeästi tyhjäkäyntikierroksiin ihan pienelläkin säädöllä, jos kaikki on kunnossa.

Kaasuttimien synkronoinnista kannattaa lähteä liikkeelle. Samalla kannattaa tarkistaa ettei ole imukauloissa halkemia tai jotain muuta josta se saisi ylimääräistä ilmaa.

Tyhjäkäyntiruuvin pitäisi kyllä vaikuttaa selkeästi tyhjäkäyntikierroksiin ihan pienelläkin säädöllä, jos kaikki on kunnossa.
joo no niin tekee että vaikuttaa mulla samantien kyll toi tyhjäkäynnin säätö mutta jostain syystä vaan se heittää aina kierrokset isommaks kun päästää kaasusta irti eli kaasuttimen synkronointi ja millä tapaa se sitten tapahtuu koska oon aika uus jannu noissa touhuissa
withstupid.gif

joo no niin tekee että vaikuttaa mulla samantien kyll toi tyhjäkäynnin säätö mutta jostain syystä vaan se heittää aina kierrokset isommaks kun päästää kaasusta irti eli kaasuttimen synkronointi ja millä tapaa se sitten tapahtuu koska oon aika uus jannu noissa touhuissa
withstupid.gif

Mulla sama ongelma ratkesi kaasareitten synkalla. Jos ei itse jaksa/viitsi/osaa niin vielä tonne: http://www.bike-tuning.fi/
Homma toimii ja on kohtuu hintaista, voin suositella.

nyt moto viaberilla ja otti kaikki 50e kun säätää moton kuntoon
062802jumpie_prv.gif
ja nyt vaan toivotaan että ei oo suuttimissa sit se vika
033102beer_1_prv.gif

Back