• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

kaasukahvan apupoika

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja shortie
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

shortie

New member
Tervehdys,

onko kenelläkään kokemusta kaasukahvan apupojan käytöstä? En löytänyt hakutoiminnolla aiheesta tältä sivustolta tietoa.

Kaasukäden sormet puutuvat
sad_orig.gif
; jos apupoika auttaisi?!

Ehdoton vehje, pitempää matkaa ajaessa. En luopuis enää..
On kai noita joka kaupassa, throttlerocker alkuperäisnimeltä.

On ihan mukava matka-ajossa, mutta saa olla varovainen sitten pikkupyörittelyssä. Moni on kironut tuon alimpaan helvettiin varsinkin parkkipyörittelyssä.

Matka-ajossa mitä mainioin apuväline. Ei puudu kaasukäsi niin paljon ja ranne lepää kun ei tarvi puristaa kaasusta
smile_org.gif
. Sopii myös tehokkaampiin pyöriin nyt kun on kokeillut.

Minulla kiinni koko ajan Bilteman apukaasupoika. Ei häiritse normiajossakaan ja kun käsi väsyy, eri kätevä.

Pitkällä matkalla on pätevä laitos
smile_org.gif
Mutta sitte pikku pyörittelyssä, varsinki jos kaasukahvan liike on pitkä niin......
mad.gif

Hyvä vehje. Tosiaan joskus hiukan tiellä pihapyörittelyssä.
Mulla jäis muuten ajot ajamatta, käsi puutuu niin ettei pysty enää jarruttamaan jos tuota ei ole.

Tommosta throttlerockeria olen miettiny, muttakun mulla on tuo kaasukahvan liike mallia 200astetta tai jotain niin taitaa olla aika kälynen käyttää
biggrin.gif
Ideana mahtava ja laitteena varmasti hyvä. Yksinkertaisuus kunniaan.

Viime kesänä ostin tuon Bilteman version vekottimesta ja ensin tuntui etteihän tuon kanssa voi ajaa ja käytin sitä vain pidemmillä reissuilla. Tänä vuonna se sattui vahingossa laakista niin hyvään asentoon, ettei ole ollut tarvetta ottaa sitä pois edes nurkkapyörittelyn ajaksi. Toimii siis mulla.

Pyörää kun vaihdoin, oli uudemmassa herkkä kaasu ja läpyskällä
turhankin herkkä, eli tahattomia hyppäyksiä sattui. Matkalla ihan
asiaa - ja Biltemasta 4,90 €.

Tykkäsin heti alusta asti, vaikka se oli alkuun väärinpäin kahvassa kiinni. Sentään siellä kaasukahvas...
withstupid.gif

Tosi jees, ilman ei varmaan enää osais..
062802moto_prv.gif

Laitetaan nyt edes yksi eriävä mielipide. En tottunut, vaikka pari viikkoa yritin opetella. Maantiellä menee, mutta muuten se on vaan tiellä - jopa jossain tilanteessa vaarallinen, sanoisin.

Ollu Guzzissa kiinni pari vuotta, ja pois en antais. Täysin ehdoton läpykkä.  
bowdown.gif

Ilman läpyskää olis ajot tältä keväältä ajettu, leikki hauvan kanssa rikko ranteen, jotain hiusmurtumia "veneluussa" mikä lieneekin.
sad_orig.gif

Tällaasella nivelrikkosella tapauksella kaasuapu on ollut korvaamaton vempele, muuten jäis kaikki yli neljän kilometrin matkat ajamatta. Ei tartte puristaa kaasukahvaa ollenkaan ja ranne lepää oikeassa asennossa. Pois en antas enää millään. Ja kun käyttöön tottuu sekä oikean asennon löytää, niin ei se pihaympyröissäkään meno haittaa.

Juu, kaipaa aluksi totuttelua, mutta nyt jo toista kesää koko ajan paikallaan. Ja kyllä se ensin oli pikkupyörittelyssä haittana, mutta kyse on vain oikeasta lärpäkkeen asennosta.
Halpa kokeilu, suosittelen. Jos ei kerta kaikkiaan tunnu hyvältä, heitä mäkeen tai lahjoita tutulle, kyllä siitä aina kahvit saa....  
biggrin.gif

Asentoa pitää vaihdella,motarilla kun posattaa isoinmalla vaiteella neljännes kaasulla 120.Seuraavana päivänä kaupunki ajoa käänät kaasua puoleen väliin seuraa takapyörällä ajoa.Elikä läpyskä pitää olla eri kohdissa maantiellä kun kaupungissa,tai oliko se toisten päin.
cool.gif

Back