• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kaatumatapit häpeäkö vaiko eikö...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pecos
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Kaatumatapit häpeäkö vaiko eikö... -

• Ei tarvii, on niin hanskassa että vois olla vaikka ilman mitään jalkoja

Ääniä: 1 33,3%
  • Häpeällistä, en voi sietää moista

Ääniä: 0 0,0%
  • Olis tarvis, mutta kun en kehtaa...

• On sellaset, mutta vähän ne hävettää

• On tapit ja hyvä kun laitoin

• Ei vaan ole sellasia jotka sais mopoon kiinni

• Ääniä yhteensä
    3

Pecos

New member
No, niin kaatumatappikyselyä en huomannut täällä, joten eiku äänestämään...

Itsellä sellaiset on ja hyvä on kun tuli laitettua. Viimeksi (onneton tunari) kaadoin tallissa, kun rupesin ketjun kiristys hommiin. Sivujalka oli jo vähän vissiin menossa ja mopo vapaalla. Siitä sitten räikällä pulttia avaamaan ja sinne kajahti. AUTS
mad.gif

Edellisen kerran kaadoin kun tulin kiiresti kotoa hakemaan työkaluja ja unohdin
crazy.gif
vaan kääntää jalkaa alle...

Yrittänyt kurkkia että onko moisia kellään ja aika vähäs on näkyny. Eli taidan olla ainoa tunari
crazy.gif

Oon kyllä aatellu jossain vaiheessa laittaa, eikä ne mua hävettäs pätkääkään.. ainoo ikävä puoli että ei oo ilmasia nekään
biggrin.gif

E: eli melkeen toi kolmos kohta..

Eipä hävettäis laittaa, vaan ei löydy tohon mun Zetoriin sopivia tappeja, metsästänyt oon waikka kuinka ja paljon
nixweiss.gif

R6:een pistin sen jälkeen, kun komeasti parkkipaikalla konttasin nollavauhdista ja sain aikaiseksi 1400 euron remontin
tounge.gif

Perhana... Olinko sitten ainoa, joka nimenomaan ulkonäön ja Kudoksen takia nuo laitoin...
smile_org.gif

Lisääppä tuohon vaihtoehto "Asennettu ja ylpeä"

Mulla on ollut ne ihan uudesta saakka enkä häppee. Ehämmää häppee mittää muutakkaa!
biggrin.gif

Miten ihmeessä ne voi hävettää? Nehän luo katu-uskottavuutta, varsinkin jos niissä on kaadon jälkiä.

Kaatuneet kuskit ovat löytäneet rajansa, kaatumattomat eivät ole uskaltaneet etsiä niitä
biggrin.gif

ei oo tappeja...piti sillon heti laittaa....eikä tullu laitettua....ja sit tuli kaadettua muutaman kerran
crazy.gif
ja sit ajattelin et en enää viitti ku vahinkoa on jo tapahtunu.....
wink.gif
eli kaatumatapit ei ole häpeä ..mutta laiskuuttani en saanu niitä laitettua......
baaa.gif

Mulla oli pyörässä tapit valmiina kun sen ostin. Olisin kyllä laittanut itse jos ei niitä olisi valmiina ollut. Yksi kaato paikaltaan on tullut tehtyä ja siinä nuo tapit osoittautuivat oikein tarpeellisiksi!

Eikä yhtään ees hävetä vaikka onkii tosi isot jötkylät ne tapit. Eka kerran kun niitä katto niin tuli mieleen vähän ne Frankensteinin hirviön kaulapultit..
biggrin.gif
Nyt niitä ei edes enää huomaa kun sointuvat niin hienosti mustana sinne muun mustan tavaran joukkoon!

Noi mun pyörän kaatumasuojat ei nyt ihan tapit ole, mutta... Edelliset oli rautaa ja hyvä että oli, kun veli sen kippas risteyksessä. Nyt on muovia vaan moottorin kyljissä... halpaa sellasta. 125 euroa 5mm paksuista muovinpalasista.
crazy.gif
...no josko ne kuitenkin sitten toimii ja on muute hyvännäköiset!
biggrin.gif

Vaihtoehdoista puuttuu vaihtoehto: oli tapit, mutta ei ollut hyötyä kuin kauppiaalle.

Siis oli tapit, mutta mopo meni silti lunastukseen. Ei ne kaikkeen auta...

Seuraavaankin mopoon kyllä tulee tapit, jahka ensin keksii mihin ne laittaisi.

Siis oli tapit, mutta mopo meni silti lunastukseen. Ei ne kaikkeen auta...
Joo, eipä ne kaikkeen auta. Mutta säästää pahimmilta kun tulee tollasia "stupido" kaatoja kuten meikäläisellä, niinkun sivujalka vaan unohtu.

Vähän ollut ajatuksena laittaa maalaten talvella ainakin katteet ja tankki. Mutta naarmuilta noi tapit, tarkemmin Crash padit ei täysin suojaa... vai pitäskö vaan antaa olla maalamatta ja nauttia estottomasta ajelusta
tounge.gif

Ite laitoin kans hetki sitten... Enpä minäkään laittanut mitään plug&pray sarjaa vaan ite sävelsin kierretankojen/mutterien/prikkojen kanssa ne kiinni... ja hyvä tuli.

Noo onhan se aika kornin näköistä kun joku wanneberossi vimpanpäälle ajoasusteissa lähtee r1:llään kaatumatapit kiillellen, vähän kuin apupyörät neljävuotiaalla
062802moto_prv.gif

Kunnon karjaraudat rules! Perustattien toimivuudesta hieman epäilyksiä. Kun tukijalka uppoaa huomaamatta maahan, niin uppoaa tattikin. Ymmärrän myös kyllä, että kyykkypyörissä katu-uskotavuus katoaa tattien myötä.

Back