Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuskin ne siellä tallissa talvenaikana itsestään lattialle lopsahtaa....Eikö noilla kahvakumeilla ole sitten mitään mahdollisuutta pysyä paikallaan ilman mitään liimaa![]()
Täältä kanssa ääni tuolle hiuslakalle. Vuosi sitten talvella kahvanlämppärit laiton ja sitten lakalla luistatin/liimasin tupet kiinni. Ainakin viime kesän pysyivät hyvin, eikä ainainen vesisadekkaan niitä saanut luistelemaan.Olen kuullut joittenkin laittaneen tupet kiinni hiuslakalla eli kuivuessaan lakka takertuu kuulemma hyvin kiinni. Minä olen luottanut normaaliin epoksiliimaan.
Näin ajattelin okeyLaitoin just Rexiini Arieten Harri´s kahvakumit paikoilleen. Näitä ei tarvii varsinaisesti liimata kiinni. . Parin tunnin päästä istuvat kuin tauti kiinni! Taitavat jotenkin "vulkanoitua".
Nää Harri´s kahvat ovat ehkä aavistuksen kalliimpia(n.20€) kuin muut, mutta ovat kyllä helvetin hyviä myös! Mulla oli VFR:ssä samanlaiset, joten kokemusta on. Vaimentavat ihan hienosti tärinöitä vaikka ovatkin ohuet ja pito näissä on suorastaan loistava! Suosittelen!
Ja täältä...Täältä kanssa ääni tuolle hiuslakalle. Vuosi sitten talvella kahvanlämppärit laiton ja sitten lakalla luistatin/liimasin tupet kiinni. Ainakin viime kesän pysyivät hyvin, eikä ainainen vesisadekkaan niitä saanut luistelemaan.Olen kuullut joittenkin laittaneen tupet kiinni hiuslakalla eli kuivuessaan lakka takertuu kuulemma hyvin kiinni. Minä olen luottanut normaaliin epoksiliimaan.