• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

kahvanlammittimet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja unnah
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

unnah

New member
Mistä löytyisi edulliset kahvalämppärit?
nixweiss.gif
062802moto_prv.gif

Onhan näistä kahvalämppäreistä ja niiden asentamisesta ollut täälläkin aina välillä juttua, eli Haku-toiminnolla löytyy varmasti tietoa.

Mutta siis... AllRightista löytyy tee se itse tyylinen -paketti jossa on vastukset, piuhat ja kytkin. Jos haluaa valmiimman paketin niin Saksasta tilaamalla saa esim. Louisilta. Laita tuotehaku sanaksi Saito niin löytyy (jos et halua tilata itse niin Motovelhot toimii Suomessa jälleenmyyjänä).

Motovelhoilla oli lämmitys härpäkkäleitä hyllyssä kun siellä taannoin poikkesin...
smile_org.gif

Allrightin kahvanlämmittimien katkaisija ei kuulemma oo vedenpitävä. Iiso miinus
confused_orig.gif

Itse ostin ilmeisesti moottorikelkkaan tarkoitetut lämpöelementit ja asensin itse paikalleen. Hieman johtoa, liittimiä ja sähkökaavion lukua: siitä se lähti. Ja tietenkin muutama sulake...  
tounge.gif

Vinkkinä sanoisin, että kannattaa hankkia sarja, jossa on jonkinlainen tehonsäätö lämppäreille. Kämmenet tuntuu käristyvän ja silti peukalot palelevat  
confused_orig.gif
. Siinä Allrightin sarjassa taitaa olla kaksi tehoasentoa? Katkaisijoita saa kaupasta, ainoastaan asennuspaikan löytäminen tuotti nakupyörässä tuskaa.

Itse ostin ilmeisesti moottorikelkkaan tarkoitetut lämpöelementit..
Ne on varmaan teholtaan ihan eri luokkaa kuin mopon kahvalämppärit.
En ole kelkalla kamalasti ajellut mutta tuossa hiihtolomalla 10 asteen pakkasessa kuitenkin viimeksi. Kelkan kahvalämppäreitä ei voinu pitää kuin puolella teholla, oli ne sen verran tehokkaaat..

Back