Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Nyt on Oxford Hot Grips laitettu prätkään. Lämpö riitti hyvin pienimmällä 30% asennossa, kun hanskoina oli Scottin nahkaiset kelkka hanskat ja keli +9 napapiirintasalla.
Lieviä asennus ongelmia aiheutti vain johdon ulos tulo kahvasta eli saa olla tarkkana ettei estä kytkimen tai jarrun toimintaa. Lisäksi kaasupuolella oli kumi kiinni kaasuholkissa "rivoituksilla" eli vaati vähän muokkaamista. Kahvat on aika paljon paksummat kuin alkuperäiset Millen kahvat ja niitä joutui lyhentään jonkin verran.
Katsotaan miten alkaa virrat kestään, mutta kun ei täällä tarvitse pitkiävalokaan käyttää, niin pitäis kyllä riittää... ilmoittelen jos tulee ongelmia
Ainakin Mille:ssä se kaasukahvan holkki voi vaikeuttaa pelkän kalvon asentamista. En tiedä oletko katsonut mutta se kumi siinä kahvassa on pelkkä "kortonki" siinä päällä. Se lukittuu siihen kahvaan pitkittäisten ja poikittaisten ripojen päälle. Eli ei ole sileää pohjaa mihin asentaa ja ohuen kumin läpi lämpö pääsee helpommin eli on kuumempi.
Siitä sähkön riittävyydestä en vielä tiedä kun vasta asensin. Katsotaan miten käy kun pääsen enemmän ajaan.
Nyt on sitten ajettu ja ei ainakaan vielä mitään ongelmaa sähköjen riittävyydessä.
Sateessa aika mukavat ja tehoa riittää ainakin noissa Oxford mallisissa.
En ole mittarilla mitannut virran kulutusta mutta normisti on prätkä starttannut, vaikka on ollut 70% teholla päällä ajaessa.