Kaksi trumppia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Maxi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Maxi

New member
:ajatus:Ostatellaan ensi kesäksi "trumppia" ja olen kahden vaiheilla, nimittäin Speedmaster 900 ja America 900. Ulkonäöllisesti ja tehollisesti näissä ei näyttäisi olevan mitään eroa (kromia lukuunottamatta) joten lähestyn teitä arvon triumph kuskit josko näistä ja näiden eroista saisi enempi tietoa esim. ajo-ominaisuuksista tms. Olen jostain kuullut esimerkiksi American vaihteensiirto ongelmista vapaalta ykköselle pitääköhän paikkaansa?
062802moto_prv.gif
idea3.gif

Seuraavaksi alkaa viides kesä Speedmasterilla ilman minkäänlaista teknistä ongelmaa (tähän asti), joten voin suositella. Mulla tosin alkup. 790cc pata, mutta erot uudempaan on melko pienet eli käytännössä olemattomat.  
wink.gif

Noiden kahden eroista keskustellaan vaikkapa täällä, täällä toisinpäin ja kaikenlaista muuta tietoa noista löytyy mm. täältä. Lontooksi nuo linkkien sivut, mutta kaikiltahan tuo nykyisin taittuu, eiks je?

P.S. Kun muutkin pyrkivät asialinjalle, osta vaikka Moto-Guzzi California tms!?

Sama konehan on noissa, muistaaksenin erona väritys ja SM:ssä on tuplalevyt edessä, ja kiekkamittari. Muut speksit pitäisi olla samoja. Google auttaa myös tässä asiassa...  
wink.gif

Monessa uudessa koneessa lienee uutuudenkarheutta vaihteensiirrossa, mutta ajan myötä mukautuu.
Omassa TB:ssä(ajettu 40tkm) joskus harvoin tekee samaa, mutta asia korjaantuu painamalla vaihdevipua uudestaan ja siirtämällä pyörää paikallaan hieman edestakaisin.

Kelpo pelejä nuo kaikki Bonnevillet ovat, ja paljon lisäosia löytyy maailmalta, jos haluaa kutitella tai varustella pyörää. Mitään erityistä tyyppivikaa ei noissa ole. Kestäviä ja huoltovälikin on kaikissa 10tkm, myös alkuvuosien pelien(vm -00->) huoltoväli pidennettiin postuumisti 7tkm->10tkm

Lisää tarinoita löytyy näiltäkin sivuilta, jos vaan jaksaa kahlata topikkeja läpi. Ja google auttaa myös...

Back