Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Päteekö tämä myös koneisiin joissa on kannentiiviste kuten ss1000, mts1000, 748 jneEi tarvi jälkikiristää.
Minulla on ihan kovalla rahalla ostettu Ducatin alkuperäinen Model Year 2003 620 Sport Workshop Manual. Momentit koskevat siis pikkukonetta. Kirjassa korostettiin vaiheittaista ristiinkiristystä ja muttereiden ja kierteiden rasvausta.Onko sulla se Haynesin uudempi painos? Minun kirja on se vanhempi 91 to 96. Momentit myös kolmessa vaiheessa , mutta 15, 30 ja 900 vanhan tyyppisillä pulteilla 41-43 nm, ja 600/750 ja 900 uuden tyypin pulteilla 38-40 nm. Eli pieniä vivahde eroja
Itseäni täydentäen. Kannentiiviste on ss1000,mts1000,St3 ja kaikissa 4-venttiili koneissa. korjatkaa jos jotain unohtui.Päteekö tämä myös koneisiin joissa on kannentiiviste kuten ss1000, mts1000, 748 jneEi tarvi jälkikiristää.
mime
Pätee uudemmantyyppisillä kannentiiveisteillä kasatuille koneille. '90-luvun puolen välin jälkeen Ducati alkoi käyttää muovipinnoitettuja peltitiivisteitä, jotka eivät painu kasaan. Näitä voi käyttää useampaan kertaan (kilpakäytössä voidaan kasata viisi kertaa samalla tiivisteellä).Päteekö tämä myös koneisiin joissa on kannentiiviste kuten ss1000, mts1000, 748 jneEi tarvi jälkikiristää.
mime
Jos kyse siitä 750:stä, sanoo tehtaan korjaamokäsikirja ('80 luvun lopulta), jotta ensin 15Nm ja sitten 39-44Nm.Onko sulla se Haynesin uudempi painos? Minun kirja on se vanhempi 91 to 96. Momentit myös kolmessa vaiheessa , mutta 15, 30 ja 900 vanhan tyyppisillä pulteilla 41-43 nm, ja 600/750 ja 900 uuden tyypin pulteilla 38-40 nm. Eli pieniä vivahde eroja