Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
http://www.ljudia.fi/ tuolta löytys ainakin sellanen vehe joka jakaa puhelimen ja vaikka mp3 soittimen samaan korvanappiin,saatavana nokian ja sonyericssonin puhelimiin, hintaa 32€. Sivut eivät toimi firefoxilla kunnolla mut muilla pitäis pelata... Samaisessa puljussa olisi koss spark plugit 18€ hintaan, tekisköhän tollasilla mitään??Jep, tärinät vaan päälle, jos ihan pakko on.
Ja joskus on pakko. Itse olen etsiskellyt - toistaiseksi turhaan - sellaista vekotinta, joka jakaisi linjan mp3-soittimen ja puhelimen kanssa. Eikä todellakaan huvittaisi hankkia mitään autocomeja noin yksinkertaisen tarpeen vuoksi. Jos ei löydy, pitänee askarrellap*skarrella itse.
No jos kommaria pitää mukana raahata, niin eikös vaimentavatkuulokkeet olisi ihan luonnollinen valinta? Saisi korvatulpat ja jenkkakoneen ymsyms samaan vaivaan.Juu värinäakku on kiva jos sellainen on, nokian 9300 commussa sellaista ei ole.
-Sone
Mielestäni näissä nykyisissä kommunikaattoreissa on liian pienet näppäimet hanskat kädessä ajon aikana käytettäväksi, netin selaaminen ja kiirellisten eemeleitten lukeminen turhan vaikeaa. Tietääkö kukaan, onko niihin saatavissa tuulisuojattua puheohjausta tai mahdollisesti magneetilla tankin päälle kiinnitettävää irtonäppistä sadehanskanäppäimistöllä..?
Samaa mieltä! Asiakkaat ne vaan kuitenkin soittelee... Kuluu tauot sitten mukavasti takaisin soitellessa...Leikki sikseen, mulle riittää vastaaja sekä 1 - 2 tunnin välein tapahtuvat tupakkitauot.