• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kännykkätelinettä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Crassus
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Crassus

New member
Kännykkätelinettä

Onkos täällä jengillä kokemusta kännykkätelineestä? Ajatus olisi ihan tankoon tökätä kiinni ja siten, että telineeseen saisi puhelimen kiinni satunnaisesti ihan navikäyttöä varten ja joskus myös siten, että sama kännykkä toimisi videokamerana. eBayssä näytti olevan juuri moisia Lumia 920 kännykälle tai yleismallisia, mutta kun ei noista tiedä onko nuo kuinka rimpuloita käytännössä. Ei kuitenkaan kamalasti kiinnostaisi etsiä puhelinta, joka on pikkutöyssystä lentänyt moottoritien varteen.

Ehdotuksia telineestä?

Mulla oli Iphonelle tuollanen:

$(KGrHqV,!icE9eeEMJY3BPd,1c0Y9w~~60_35.JPG

Pysyy matkassa kovemmissakin vauhdeissa ja helppo käyttää puhelinta kotelon läpi. Lisäksi krdtää vettä ja kolhuja. Kokeileppa löytyskö muille puhelimille esim Ebaystä.

Viimeksi muokattu:
Löytyihän sieltä ja vieläpä juuri oikeanlaisella telineellä, jossa kameralle jää reikä videokuvausta varten. Pitää katsoa josko tuolta raskisi vain nyt tilata. Kiitos vinkistä.

Minkä mallin löysit tuohon käyttöön? Oliko vedenpitävä (roiskesuoja) mutta kamerareiällä? Omassa mopossa on ongelma kun telineen kiinnityskohta saa olla max 35mm levee jos tankoon meinaa tunkea.

Siellä on erikseen Lumia 920 teline ja tuossa on taustassa reikä kameralle. Jos tuon kaveriksi ottaa vielä pallokiinnikkeen ja adapterin niin sillä luulisi toimivan. En ole tilannut vielä mitään.

Minulla on autossa melkein samanlainen teline, mutta en uskaltaisi sitä pyörässä käyttää. Jos tuommoiseen kuitenkin päädyt, niin kannattaa ainakin liimata teline kiinnitysvarteen kiinni, on nimittäin minulla irronnut siitä liitoksesta pari kertaa.

Juuri sitä pelkäsinkin. Nuo kolme pientä reikää ja liu'utuskiinnitys on auton mikälie Made in China jutussa pettänyt ja jos kyse on vastaavasta ilman todella tukevaa lukitusta niin en uskalla kokeilla. Juuri tästä syystä kokemusta kyselinkin palstalta kun motoristeilla on vähän kovemmat vaatimukset kiinnityksen suhteen.

Minä ole myös etsinyt Samsung Xcoverin luotettavan näköistä telinettä motskari käyttöön .
Puhelin kun olisi vesi- ja pölytiivis valmiiksi.
Luotettava se saisi olla siksi kun Samsungissa ei ole mitään kantohihnan paikkaakaan josta saisi varmuuskiinnityksen köydellä :)

Eikös verkkokauppa.com uudessa lmainoksessa ollut liuta telineitä ? Löytyskö verkkiksestä ? Pääsis varmaan oikein hiplailemaan ennenkuin ostaa ?

Kotelon sisämittojen perusteella pitäisi mennä, mutta ottamalla huomioon, että kuvassa on iPhone ja kotelon pyöristetyt sisänurkat, voisin olla aika varma ettei mahdu.

Tämmöinen kotelo olisi 920:lle sopiva :grin:
13265.jpg

Tänään koetin paikalliset liikkeet koluta ja etsiä Samsung S3:lle käypästä koteloa, eipä löytynyt. Joillekin älyttömille luureille tehtyjä kaikki...

Viimeksi muokattu:
Kotelon sisämittojen perusteella pitäisi mennä, mutta ottamalla huomioon, että kuvassa on iPhone ja kotelon pyöristetyt sisänurkat, voisin olla aika varma ettei mahdu.

Tämmöinen kotelo olisi 920:lle sopiva :grin:

Tänään koetin paikalliset liikkeet koluta ja etsiä Samsung S3:lle käypästä koteloa, eipä löytynyt. Joillekin älyttömille luureille tehtyjä kaikki...

Eikö joku ipuhelimen omistaja ostaisi itselleen ja sovittelisi vaikka kaverin npuhelinta siihen... :dunno:

Jenkkivalmistaja ei luonnollisesti ole listannut Nokialaisia ollenkaan.
RAM-HOL-AQ7-2CU.jpg

http://www.yepnet.fi/Aqua-box-Pro-20-suuri
Itseäni kiinnostaa että sopiiko 920 tähän kyseiseen lootaan ja pystyykö sivunappeja käyttämään.
Mittojen mukaan millipeliä ja menee arvailuksi.

Minulla on tuo kotelo ja siihen menee ainakin Lumia 900(etsi sen mitat netistä). Tilaa jää pituussuunnassa n. 5mm.Nappeja pystyy hyvinkin käyttämään, kunhan vain ottaa luurin ulos :grin: Huonona puolena voidaa pitää sitä, että se reputti äskeisen suihkun alla suoritetun vesitestin :no: Minun kotelo on jotenkin valmiiksi kaareva, joten vuoto saattaa johtua siitä.Läpinäkyvä muovikalvo toimii myös tiivisteenä ja on herkkä irtoamaan, joten sen joutuu kyllä liimaamaan kiinni.

Minä ole myös etsinyt Samsung Xcoverin luotettavan näköistä telinettä motskari käyttöön .
Puhelin kun olisi vesi- ja pölytiivis valmiiksi.
Luotettava se saisi olla siksi kun Samsungissa ei ole mitään kantohihnan paikkaakaan josta saisi varmuuskiinnityksen köydellä :)

http://www.ultimate-mobiles.co.uk/C...h_Waterproof_Mount_Case_for_Samsung_Galaxy_S2 tuolta osti omaan S2 telineen nyt en löydä sitä mistään kun olisi taas tarve :(

No löyty se kun tallin pengoin, oma on pysynyt kiinni smotossa vaikka kuinka kovassa rynkytyksessä soralla/mutkatiellä ja motari(+30) nopeuksissa ilman katteita, Nokian mallia noin hyvää ei tuolta tainut löytynyt, muuta ei se haittaa kun ostaa oikea puhelimen :häähää:

Viimeksi muokattu:
Back