• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Karmeat saappaat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jeremy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Jeremy

New member
Minulla on MP-asun ihan kelvolliset ajosaappaat, mutta voi perse kun niitä ei saa jalkaan! Saa koko painolla kenkälusikan kanssa runnoa ja kiskoa kahden ihmisen voimin, että nilkka sujahtaa sisään, sattuu oikein. Sitten ne ovatkin tosi hyvät ja jalkaan sopivat kun saa jalan tungettua varresta eteenpäin.

Onko mulla liian taipumaton nilkka (lättäräpylä se ainakin on) vai mikä mättää? Ajattelin että jos suutari voisi vähän venytellä noita, mutta pelottaa että ne menevät sitten löysäksi.

Muilla vastaavia kokemuksia ja mitä näillä voisi tehdä?

kokeiltu meni itellä ainaskin Core rikki
sad_orig.gif

Joo voi v**** nyt sai kyllä riittää. Hikistä jalkaa kiskoin 15 minuuttia ulos kengästä. Tuntui että kenkä on tehty jalan ympärille, ei vaan lähde. Kenkä ei anna yhtään periksi kantapään ja jalkapöydän väliltä. Yksi vaihtoehto olisi hankkia isompi koko, mutta ne taas hölskyvät. Tai sitten yrittää jotenkin avata noita, mutta katsotaan mitä suutari sanoo...

Minulla on MP-asun ihan kelvolliset ajosaappaat, mutta voi perse kun niitä ei saa jalkaan! Saa koko painolla kenkälusikan kanssa runnoa ja kiskoa kahden ihmisen voimin, että nilkka sujahtaa sisään, sattuu oikein. Sitten ne ovatkin tosi hyvät ja jalkaan sopivat kun saa jalan tungettua varresta eteenpäin.

Onko mulla liian taipumaton nilkka (lättäräpylä se ainakin on) vai mikä mättää? Ajattelin että jos suutari voisi vähän venytellä noita, mutta pelottaa että ne menevät sitten löysäksi.

Muilla vastaavia kokemuksia ja mitä näillä voisi tehdä?
Itse sovittelin joku aika sitten MP-asun vance popoja ja huomasin saman. Vetskari alas asti auki, koko oli oikea koko +2 ja silti sai tosissaan urakoida, että saa jalkaan.

Kokemuksesta lannistuneena pistin kenkäbudjettiin 100 ekeä lisää ja ostin daytonan saappaat, mitkä sujahtaa jalkaan kuin sandaalit
smile_org.gif

Mulla oli myös sama ongelma MP-asun kenkien kanssa - ei sitten prkl meinannut millään saada jalkaan, mutta kun se vihdoin ja viimein onnistu niin koon piti olla pari numeroa liian iso, poisotto oli taas yhtä h..vettiä, joten hyllyyn jäi ne kengät
033102bebe_1_prv.gif
Ostin sitten ORGin shopista Richan kengät, jotka saa helposti jalkaa ja pois ja mikä parasta ne pitävät todella veden ulkopuolella
bowdown.gif

Juupa juu. Samoja kokemuksia mullakin. Ei muuta kuin saappat vaihto

Back