Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mistäs tälläinen tieto?Ne, jotka vastustavat katsastusta ja joilla on vaikutuskanavia, valpastukaa. Nyt on lobbaus alkanut ja asiantuntijalausunnot sinkoilee.
No esimerkiksi:Mitäs siitä katsastuksesta olisi haittaa? 50€ vuodessa tietty lisää rahaa olisi suurin haitta.
Parempi ne väljät olisi katsastuksessa todeta, kuin ojan pohjalla...?
Luultavasti se kastastusmees "revittelisi" sitä sun mopoa aikas paljon varovaisemmin kuin sinä itse- en todellakaan antais minkään rasvanäppi katsastusmiehen pärrääni revittää konttoria ympäri.
Näinhän tuo lienee.. Eikös jossain vaiheessa itketty polttoaineverostakin, että valtion pitäisi tulla vastaan, kun öljyn hinta oli kohonnut järjettömästi.. No, nyt ympäristöjuttujen johdosta onkin taas "yleisesti hyväksyttävää" nostaa entisestään..Jotenkin vaan tuntuu siltä että jos haluavat/ päättävät että katsastus tulee niin se tulee.. Ei oo paljo väliä kuinka siitä älämölöä nostaa... Onhan tuo nähty niin monessa autoiluun kohdistuvassa asiassakin.
OTJuurikin eilen käytiin katsastaan autoo ja voi hitto että se maksaa. 64 euroo, onneksi tälläkertaa saatiin siskon pikku Hondaan jälkitarkastus veloituksetta..)
Mun mielipide, NE JYRÄÄ MEITIN!!!
-puuttuva takaheijastin (yleensä kiinni siinä hirveen nätissä kilpitelineessä). Saahan siihen viritettyä kiinni jonkun e-hyväksytyn kissansilmän katsastuksen ajaksi, mutta lisää duunia taas!- päästöt ja äänet/puuttuva E-hyväksyntä (joo, itseaiheutettua)
Voi ne itse todeta ihan tallilla tai pihassa. Ilmaiseksi. Kotilosta se on vaikeampaa, pyörästä ei.Parempi ne väljät olisi katsastuksessa todeta, kuin ojan pohjalla...?
Voisiko se kuitenkin olla niin, että asia on juuri toisinpäin, eli katsastukselle on kyllä helppo löytää järkiperusteita, mutta katsastuksen vastustamiselle ei juuri järkiperusteita löydy?Haluaisin nähdä ne järkevät perustelut millä tätä asiaa ajetaan. Kuulostaa paremminkin joltain mielivallata taas..
![]()