• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Katteisiin integroidut etuvilkut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja j0n1
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mulla on tälläset kuin näkyy tuossa hopeisessa Gixxerissä, eli aika samanlaiset kuin noi sun kuvassa olevat.. Niissä on sen keltaisen kuvun alla 6 lediä.

http://www.greggscustoms.com/photos4.htm

Ja tossa kuva mun pyörästä:
gixxer_mp_foorumi.jpg

Ne mun ei taida ainakaan olla lailliset, koska E:tä ei näy.. Mutta eipä kiinnosta..

Mutta noin yleensä pitäisi olla ihan ok täällä Suomessakin tuommoiset integroidut versiot?

Tylyttäjä: Miten muuten nuo sinun vilkut on kiinnitetty katteisiin?

Vielä yksi kysymys Tylyttäjälle: Minkälaiset vilkut tuossa sun pyörässä on takana?

No voihan paska! Just laitoin tilauksen vetämään. Voi olla kylläkin ettei mene läpi koska tilauskuponki ei ollut oikein Suomeen tilaukseen sopiva. Jos ne ottaa sieltä yhteyttä niin voisihan sitä vielä lisätä toiset vilkut tilaukseen mukaan.

Noita ei sitten varmaankaan kannata haaveilla täksi ajokaudeksi. Tekevät noita käsityönä ja porukka on odotellut niitä parikin kuukautta. Aika kalliitkin ovat, mutta hienot.

Tossa ihan mukavan näköinen esimerkki:

Siisti peli

...ja tämä kaveri oli odotellut noita 4 kuukautta
biggrin.gif

Linkkiä seuraa sivu jossa lukee "Access denied" (ja muutakin, mutta tuo lienee tärkein)

Vielä yksi kysymys Tylyttäjälle: Minkälaiset vilkut tuossa sun pyörässä on takana?
Mulla on takana all-rightista hankitut pienet vilkut, olikohan malli joku "diamond lyhyt" tms.. Tulee just ja just siihen rekkarin reunojen ulkopuolelle..

Mulla on siinä sellanen hiilikuidusta tehty (kaveri duunas) todella minimaalinen rekkariteline, jossa ne vilkut on kiinni.

Voin koittaa ettiä kuvia...

Back