• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kausi avattu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja genesis
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

genesis

New member
nyt on ensimmäiset kilometrit nielty asfalttia
biggrin.gif

jos tänään vielä klubi iltaan tulis pyörällä

70km tuli tänää rallattua, iltaan myöten rupes jo vähän viilenemään, mutta fiilis on mitä paras!
thumbs-up.gif

Aleksis Kiven kadulla kuulemma joku ducatisti tänään pöristeli.
Jos se pöristelijä pöristeli punaisella Monsterilla niin sitten saa minua saa syyttää moisesta
smile_org.gif

Mennä nyt keskellä talvea kiusaamaan ihmisiä joiden mopo on vielä tallissa
033102bebe_1_prv.gif

Ajoin peräti 8 kilsaa, pari pikku mutkaa tuli ajettua kun tallilta on vain 6 kilsaa himaan.

Juu onhan tota kausi avattu jo viime sunnuntaina!
biggrin.gif
Nyt jo reilu 500km tullu ajeltua.

Jep, ensimmäiset kilometrit kaksipyöräisellä takana. Ajoneuvona hulvaton Yamaha Aerox
biggrin.gif

Oma Ducati saa jatkaa rauhassa talviuniaa, nyt on vähän muuta puuhaa.

reilut 300 km ajettu ja tukaati parkkiruudussa turvallisesti.

Olipa mukavaa puuhaa jälleen kerran. En muistanutkaan, että se tukaati on noin kiva vehje.

Tulevalla viikolla alkaa, kunhan saan vakuutukset kuntoon. Pitäisi hakea pyörä huoltomestasta viimein pois. Johan tuollaisessa +10 asteen lämpötilassa ajelee mielellään.

Tänään tuli lunta, heh... missä se kevät mahtaa olla...

Noo... ei haittaa sillä sain tänään vasta takarungon kiinni, putkiston kiinni, linkut vaihdettua, etu- ja takaiskarit asennettua ja vielä puuttuu muutama pikku modifikaatio niin saadaan laitteet vähän vakiokuntoa parempaan kuntoon!

Aloitellaan vaikka sitten kun tulee kunnon kelejä.
biggrin.gif

Aleksis Kiven kadulla kuulemma joku ducatisti tänään pöristeli.
Jos se pöristelijä pöristeli punaisella Monsterilla niin sitten saa minua saa syyttää moisesta  
smile_org.gif
Jos se oli punainen SS800, se olin minä ulkoiluttamassa Bellan pyörää!
mime
syyttäkää minua jos se oli harmaa st
buttrock.gif
jep, mun punaista paholaista tosiaan ulkoilutettiin viime lauantaina aleksis kivenkadulla :o))) itse ajattelin aloittaa ulkoiluttamisen tänään!!!!  
062802jumpie_prv.gif

Kävin tänään ajamassa tyttären skootterilla kun en Ducatia saa vielä tallista ulos.
talktohand.gif

Back