Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos se pöristelijä pöristeli punaisella Monsterilla niin sitten saa minua saa syyttää moisestaAleksis Kiven kadulla kuulemma joku ducatisti tänään pöristeli.
Tänään oli täällä päin Suomea miltei 10 astetta lämmintä, joten kyllä kohta tarkenee. Ei se tästä enää kylmemmäksi enää mene.Aloitellaan vaikka sitten kun tulee kunnon kelejä.![]()
Jos se oli punainen SS800, se olin minä ulkoiluttamassa Bellan pyörää!Jos se pöristelijä pöristeli punaisella Monsterilla niin sitten saa minua saa syyttää moisestaAleksis Kiven kadulla kuulemma joku ducatisti tänään pöristeli.![]()
syyttäkää minua jos se oli harmaa stJos se oli punainen SS800, se olin minä ulkoiluttamassa Bellan pyörää!Jos se pöristelijä pöristeli punaisella Monsterilla niin sitten saa minua saa syyttää moisestaAleksis Kiven kadulla kuulemma joku ducatisti tänään pöristeli.![]()
mime
jep, mun punaista paholaista tosiaan ulkoilutettiin viime lauantaina aleksis kivenkadullasyyttäkää minua jos se oli harmaa stJos se oli punainen SS800, se olin minä ulkoiluttamassa Bellan pyörää!Jos se pöristelijä pöristeli punaisella Monsterilla niin sitten saa minua saa syyttää moisestaAleksis Kiven kadulla kuulemma joku ducatisti tänään pöristeli.![]()
mime![]()