• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kausi korkattu...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Simbulli
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Simbulli

New member
Olin tänään pesemässä autoani Hertsikan Shellillä,
kun siihen viereen ilmapisteeseen pörähti prätkä.
Toisenkin kerran piti katsoa, että totta se oli.
idea3.gif

Kaveri ajelee sellaisella vanhalla (kovaäänisellä) Trumpalla,
tuttu näky mm. Kaivarin rantsussa.
Tuntemistani motoristeista juuri hän lopettaa kauden viimeisimpinä ja näköjään vastaavasti aloittaa ensimmäisenä.

Turvallisia kilsoja hänelle.
sport05.gif

(...ja kaikille muillekin, kunhan kausi käynnistyy)

-Marjut-

Oho!
bowdown.gif
ja vielä sama uudestaankin rohkealle motoristille. Tulin just auton kanssa kotiin ja tiet oli liukkat kuin talitintin päälaki, kun sulamisvedet oli vetäneet jäähän. Kyllä odotan ilomielin vielä kuukauden ajokauden alkua, vaikka odottavan aika onkin toooosi pitkä.
bawling.gif

Mä ajattelin alottaa noin kahden viikon päästä ajelun ilman nastoja ja luulin olevani aikasessa..
smile_org.gif

Kyllä taas leimuava rakkaus sai lisää polttoainetta. Jaksaa vielä vähän aikaa odotella. Käytin pyörää päällä. pihalla oli nätti suttailla<3

Tänään joku gona ajeli Rovaniemen keskustassa prätkällä, en kerenny nähdä millanen peli oli alla kun ikkunasta vaa vilaukselta näkyi

Kyllä taas leimuava rakkaus sai lisää polttoainetta. Jaksaa vielä vähän aikaa odotella. Käytin pyörää päällä.
Kerpele, miun pitää varmaan taas käyä rullaamassa tuo pyörä tost katoksesta johoki piiloo. Joka kerta ku vilkasenki sitä ni tulee vaa mieleen se fiilis ku lämpimänä kesäiltana cruisaa pitkin Lappeeta...
cool.gif

Mut sit ku taas kattoo noita kinoksia tuol kauempana ni
veryangry.gif

Pakko oli päräyttää pikkasen eilen muijan GPZ:lla...Ei ihan vielä V-maxin kelit...
lookaround_orig.gif

Zetalla tuli ajeltua 15 km eilen...hiukan oli viileetä mutta ei se menoa haitannut.

Muutama R1 oli jo liikenteessä Tuupakan suunnalla...

bowdown.gif

Mutta pitää myös muistaa maltti siellä liikenteessä. Pistää ajattelemaan toi Video
Turvallista ajokautta kaikille sen jo aloittaneille ja muillekkin samaan hätään. Olen hieman ottanut
033102beer_1_prv.gif

Back